Ieškodama talentų „Girteka Logistics“ ieško išradingų būdų, kaip patraukti geriausiųjų dėmesį ir atskleisti įmonės vidinę kultūrą.
Pasitelkdama eilę komunikacijos priemonių, platformų ir investuodama į novatoriškus sprendimus ji per pirmą kontaktą su potencialiu darbuotoju siekia griauti stereotipus apie logistikos verslą.
Tai yra viena iš priežasčių, kodėl įmonė investavo į virtualius turus, kurie padeda išsamiai papasakoti, kas būsimų darbuotojų laukia „Girteka Logistics“ dar nepravėrus jos durų.
Pasak įmonių grupės Komercijos personalo skyriaus vadovės Vilmos Jurgaitienės, įmonė sulaukia aibės virtualių vizitų. Čia tarsi po papildytą realybę vaikštantys darbuotojai turi galimybę susipažinti su įmonės vadovais ir pamatyti juos kalbant vaizdo įrašuose, pajausti kasdienę šimtus darbuotojų skaičiuojančio biuro atmosferą.
„Sparčiai augame, todėl nuolat ieškome žmonių, kurie įsilietų į mūsų įmonių grupę ir turėtų mūsų darbui būtinas asmenines savybes: būtų aktyviais, imliais, gebančiais dirbti dinamišką darbą ir siekti užsibrėžtų asmeninių bei įmonės tikslų.
Esame pastebėję, kad pirmiausia būtinas tinkamas požiūris į darbą, o žinių ir gebėjimų galima įgyti, todėl investuojame į savo darbuotojus ir priemones, padedančias šiuos talentus pasiekti“, – sako V. Jurgaitienė.
Įdomu tai, kad kalbinant kandidatus, kurie buvo susipažinę su įmone per virtualų turą, jie patogiau jautėsi pokalbio metu ir atvyko geriau pasiruošę: turėjo specifinių klausimų apie ieškomo darbuotojo dienos užduotis, vadovo požiūrį tam tikrais klausimais.
„Atvejai, kai Lietuvoje iškart būtų ieškoma 350 darbuotojų nėra dažni, tačiau vertinant susidariusią situaciją darbo rinkoje, kai darbdavį renkasi kandidatai, tapti išskirtiniais yra būtina.
„Girteka Logistics“ pasirinko mūsų siūlomą naują sprendimą – virtualų turą po įmonę, kuris darbo skelbimą paverčia kandidato patyrimų kelione.
Kandidatai atidžiai įvertina ir darbo skelbimo pateikimą, nes tai atskleidžia įmonės požiūrį į ieškomus kolegas, darbo kultūrą įmonėje, jos inovatyvumą“, – kalbėjo personalo paieškos ir atrankos bendrovės „People Link“ vyresnioji konsultantė Ugnė Mykolaitytė.
Ji atkreipia dėmesį, kad šiuo metu gebėti pritraukti talentus – tai įmonės sėkmės ir konkurencingumo sąlyga. Pastebima, kuo daugiau įmonės skiria dėmesio pirminiam kontaktui su kandidatu, prisistato taip, kaip įdomu klausyti potencialiam darbuotojui, tuo geresnis rezultatas yra pasiekiamas. Tai – vienas iš svarbių atrankų rinkodaros elementų.
„Girteka Logistics“ prekės ženklo įmonių grupei šiemet „People Link“ sukūrė 2 virtualius turus: po centrinę būstinę Račių g., ir po įmonės biurą Metalo g.
Juos įmonė pasitelkia patraukdama kandidatų dėmesį socialiniuose tinkluose, savo interneto svetainėje. Virtualūs turai su virtualios realybės akiniais organizuojami netgi susitikimų su kandidatais metu.
„People Link“ duomenimis, dauguma žmonių prieš kandidatuodami į naują darbą ieško papildomos informacijos apie galimą darbdavį: 56 proc. informacijos ieško įmonių socialinių tinklų paskyrose bei svetainėje, o 50 proc. žmonių mano, kad socialiniai tinklai yra modernus būdas darbo paieškai.