Tinklo „JD Wetherspoon“ įkūrėjas Timas Martinas, uolus „Brexit“ šalininkas, trečiadienį pareiškė, kad tokiu būdu siekiama užtikrinti įmonės konkurencingumą, ypač kai šalis jau bus pasitraukusi iš Bendrijos.
Atrodo, kad šis sprendimas, įsigaliosiantis nuo ateinančio mėnesio, yra ne vien verslo, bet ir politinis žingsnis.
Praeitais metais „Wetherspoon“ pardavė 2 mln. butelių „Prosecco“, 500 tūkst. butelių vokiško kvietinio alaus ir 100 tūkst. butelių šampano. Tačiau bendrovė nestabdys prekybos švedišku sidru „Kopparberg“, kurio pernai pardavė 6 mln. butelių, nors Švedija irgi yra ES narė.
Kol yra ES narė, Didžioji Britanija nemoka jokių muitų už prekes, importuojamas iš kitų Bendrijos šalių. Ši padėtis gali pasikeisti, jeigu JK išstos iš bloko ir jo muitų sąjungos.
Šis „Wetherspoon“ pareiškimas nuskambėjo Britanijos parlamente vykstant audringoms diskusijoms dėl teisės aktų, turinčių parengti šalį išstojimui iš Bendrijos. Vienas iš opių klausimų – ar Britanija liks muitų sąjungos narė.
T. Martinas sakė, kad jo bendrovė turėtų kiek įmanome išnaudoti „dideles rinkodaros galimybes JK ir ne ES gamintojams“, susijusias su „Brexit“.
Šis verslininkas yra pagarsėjęs pasitraukimo iš Bendrijos šalininkas. Jis neseniai pareiškė, kad ES užsiima „reketavimu“ ir kad Bendrija „vagia iš vargšų ir šelpia turčius“.