Bilietus skrydžiui moteris įsigijo prieš du mėnesius. Už kelionę pirmyn ir atgal bei aikštelę automobiliui ji sumokėjo apie 190 eurų. Šįryt prieš trečią valandą suskambo Danguolės telefonas, tačiau pakėlus ragelį niekas nekalbėjo.
Moteris nuvyko į oro uostą, tačiau ten paaiškėjo, kad skrydis atšauktas. Kauno oro uoste šiuo reisu turėjusiems skristi keleiviams buvo pasakyta, kad 6 valandą autobusas juos nugabens į Vilniaus oro uostą. Davė ir telefono numerį, kuriuo skambinant niekas nekėlė ragelio.
„Dar pasiūlė bilietą į lygiai tokį pat reisą, tik rytojui. Man tas tiko, todėl sutikau. Tik čia pat paaiškėjo, kad jokių bilietų nėra“, – portalui lrytas.lt pasakojo D.Andriejauskaitė.
Keleivių antžeminio aptarnavimo paslaugas teikiančios įmonės „Litcargus“ atstovė Ingrida Mačiežaitė pasakojo, kad skrydžių kompanijai LOT šiąnakt atšaukus skrydį, dalį keleivių LOT skambučių centrui pavyko perspėti.
„Tuos keleivius, kurie vis dėlto atvyko į Kauno oro uostą, paleidome prie Vilniaus oro uosto terminalo. Jiems buvo pasiūlyta eiti prie aviakompanijos LOT atstovybės, kad pirmiausia galėtų pasirūpinti naujais kelionės bilietais. Bilietų keitimu ir skrydžių informacija Vilniaus oro uoste turi pasirūpinti aviakompanija LOT, su kuria ir turėjo skristi keleiviai“, – aiškino I.Mačiežaitė.
Į Vilniaus oro uostą atvežti keleiviai nelabai suprato, kodėl juos čia atgabeno. „Iš vieno darbuotojo gavau bilietą, bet pasakė, kad dar bus matyti, ar lėktuve atsiras vietų“, – kalbėjo moteris.
Kiek vėliau ją oro uoste susirado kitas darbuotojas, kuris moterį nuramino, jog ji šiandien tikrai išskris į Frankfurtą, pridėjo ir kuponą pavalgyti. „Kai vyriškio paklausiau, kodėl pirmasis jo kolega kalbėjo apie tai, jog nėra garantijos, kad pakilsiu 14 val. lėktuvu, jis neturėjo jokio paaiškinimo. Tai tegalėjo būti žmogaus abejingumas“, – kalbėjo moteris.
Beje, įdomu tai, kad vos gegužės pabaigoje iš Kauno oro uosto skrydžius pradėjusi LOT atšaukia nebe pirmą skrydį.
„LOT Polish Airlines“ incidentai Lietuvos keliautojams jau tampa nemaloniu įpročiu. Nepaisant to, kad oro linijos savo paslaugas kitose šalyse teikia kartu su partneriais, apie tokius jautrius dalykus kaip skrydžio atšaukimas ar vėlavimas privalu pranešti, o dar svarbiau tokiose situacijose atsidūrusiems keliautojams suteikti informacijos – ką daryti dabar? Šį kartą matome, kad informacija buvo pateikta chaotiškai, neorganizuotai, o naudojama sistema neveikė ir suklaidino dešimtis keliautojų.
„LOT Polish Airlines“ lėktuvu skristi turėję galės pasinaudoti ES reglamento nr. 261 nuostatomis ir kreiptis į bendrovę dėl piniginės kompensacijos – tiesiogiai ar per tarpininkus. Šiuo konkrečiu atveju pagal skrydžio atstumą kompensacija gali siekti 250 eurų kiekvienam keleiviui“, – komentavo skrydžių kompensavimo bendrovės „Skycop“ vadovas Marius Stonkus.