„Akropoliuose“ lankytojams siūlome didžiausią įmanomą prekių, paslaugų ir pramogų asortimentą, tad „Pepco“ Šiaulių dar padidins šį pasirinkimą vartotojams,“ – sakė Šiaulių, Klaipėdos ir Vilniaus „Akropolius“ valdančios bendrovės „Akropolis Group“ marketingo ir komunikacijos vadovė Indrė Česūnienė.
Šiaulių „Akropolyje“ atidarytoje „Pepco“ parduotuvėje galima rinktis iš 30 prekių grupių asortimento, kurį sudaro rūbai vaikams, moterims ir vyrams, apatinis trikotažas, aksesuarai, žaislai, dekoracijos, tekstilė bei prekės namams.
„Ir Lietuvoje, ir kitose Europos šalyse stengiamės „Pepco“ parduotuves atidaryti geriausiose vietose. Džiaugiamės, kad „Pepco“ plėtra Lietuvoje vyksta sklandžiai ir taip, kaip planavome – per pirmuosius veiklos metus atidaryti ne mažiau kaip 12 parduotuvių tinklą“, – sako Aleksandras Čikaidze, „Pepco“ operacinės veiklos vadovas Baltijos šalyse.
„Pepco“ yra Europos mažmeninės prekybos tinklas, kuris šiuo metu valdo daugiau nei 1300 parduotuvių Čekijoje, Kroatijoje, Slovėnijoje, Vengrijoje, Lenkijoje, Slovakijoje, Rumunijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Birželio mėnesį „Pepco“ pirmosios parduotuvės atvers duris ir Estijos sostinėje.