Degalinės nusitaikė į kito verslo erdves – pasakė, kas jų konkurentai

2018 m. gegužės 29 d. 10:25
Lietuvoje kol kas kukliai išplėtotas nedidelių parduotuvių segmentas vis labiau įsitvirtina degalinėse. Rinkos lyderiai įrengia erdvesnes parduotuves, vis daugiau maisto gamina vietoje, investuoja į inovacijas, siūlo naujų technologinių sprendimų Eiti šia linkme iš dalies skatina didesnės nei iš prekybos degalais pelno maržos, rašo „Verslo žinios“.
Daugiau nuotraukų (2)
„Kai prieš daugelį metų atidarėme pirmą kavinę Šiauliuose esančioje degalinėje, kava ten kainavo 1,5 Lt. Beveik niekas jos nepirkdavo, tai sau leisti galėjo tik siauras žmonių ratas, visi į degalinę atvažiuodavo užsipilti degalų. O dabar viskas kitaip. Kai kurie daugiau uždirba iš kitų prekių nei iš degalų“, – sako ilgametis „Lukoil Baltijos“ generalinis direktorius, dabar vadovaujantis degalinių tinklui „Amic Energy“ Ukrainoje ir Lenkijoje Ivanas Paleičikas.
Degalinių tinklą valdančios bendrovės „Circle K Lietuva“ vadovas Skirmantas Mačiukas sako, kad degalinių versle per artimiausią dešimtmetį pokyčių bus daugiau, nei jų buvo per visą praėjusį šimtmetį.
Kol kas galima numanyti, kaip plėtosis šis verslas, tikėtina, kad degalinės pasiūlys daugiau maisto produktų ir labiau konkuruos su mažmeninės prekybos tinklais, gal imsis elektroninės prekybos, įsirengs dar erdvesnes kavines.
degalinė^InstantKava
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.