Dviračių laukai
Kinijos policija pastaruoju metu turi daug papildomo darbo. Jų krūvis sparčiai didėja dėl to, kad jie kasdien privalo rinkti nepageidaujamus dviračius iš parkų ir šaligatvių ir palikti juos laukuose, esančiuose ne miesto centruose. Dviračių pasidalijimo augimas paliko nenumatytas pasekmes vietos savivaldybėms.
Prieš du metus, kada pradėta propaguoti dviračių dalybas, toks keliavimo būdas tapo kasdienine didelių megapolių, tokių, kaip Pekinas, dalimi. Pareigūnų teigimu, kasdien milijonai tokių dviračių važinėja Kinijos gatvėmis.
Dviračių dalybos iš tiesų yra paprastos ir patogios: vartotojai tiesiog turi atsisiųsti specialią programėlę, sumokėti nedidelį mokestį, kad atrakintų dviratį ir tam tikrą mokestį už laiką, kurį jie pravažinės pasiskolintu dviračiu. Tokius nuomojamus dviračius kitose šalyje dažniausiai galima palikti tik specialiai jiems pritaikytose vietose, kur yra nustatytos oficialios stovėjimo aikštelės, tačiau Kinijoje dviračius dažniausiai galima palikti bet kur, o tai reiškia, kad daugelis jų tampa tiesiog nebenaudojami ir teršia miestą.
Miestas virsta dviračių kapinėmis
Pernelyg didelis miesto užterštumas dviračiais užtraukė valdžios institucijų rūstybę, kuriai tenka atsakomybė tvarkytis su ne vietoje paliktais ir išmestais dviračiais.
Tokie Kinijos pramonės gigantai, kaip „Ofo“ ir „Mobike“ siūlo daugybę dviračių ir aktyviai konkuruoja dėl klientų ir kainų. Nors pati sistema gyventojams iš pradžių pasirodė itin patraukli ir jų tarpe buvo labai mėgiama, pastaruoju metu tokių dviračių paklausa tampa gerokai mažesne už pasiūlą.
Dėl šios priežasties ir didėjančio šaligatvių užterštumo dviračiais, po truputį pradedama jų atsisakyti. Tokie miestai kaip Šanchajus, nustatė taisykles, pagal kurias būtų išvengta vadinamųjų „dviračių kapinių“.
Dviračių dalijimosi sistemos kritikai taip pat baiminasi, kad tokie veiksmai gali paskatinti kurti milžiniškus mastus pigių, bet visiškai nepatvarių ir nekokybiškų dviračių, kurie tik užterš aplinką. Kai kurios kompanijos, tokios kaip „Bluegogo“, jau buvo priverstos sulėtinti tokių dviračių gamybą, nes Kinijos valdžios institucijos kol kas neranda kitų būdų, kaip spręsti šią problemą.