„Šio tinklo parduotuvės atidarymas mūsų prekybos centre žymi nuoseklias pastangas pasiūlyti klientams platų prekių pasirinkimą. Tai ir lėmė mūsų partnerystę su „Pepco“. VCUP pirkėjas – visų pirma veiklus žmogus, kuris planuoja savo pirkinius, ieško jų konkrečioje vietoje, dažniau renkasi mažesnes parduotuves ar prekybos centrus arti savo darbo vietos ar namų, be to, vertina pasiūlymą įsigyti visiškai naują daiktą neišlaidaujant“, – kalbėjo prekybos centro VCUP generalinė direktorė Ona Nevinskienė.
„Dabar didžiajai daliai mūsų pirkėjų užtenka valandos, per kurią jie gali ir pavalgyti, ir apsipirkti, ar net pasinaudoti mūsų centre esančia savitarnos skalbykla. „Pepco“ mums yra puiki galimybė sustiprinti vaikiškų drabužių pasiūlos poziciją, nes didelė mūsų pirkėjų dalis lygiai kaip ir šiame europietiškame mažų kainų tinkle yra šeimos, turinčios vaikų iki 14 metų amžiaus“, – sakė O.Nevinskienė.
„Nuo pat pradžių Vilniuje išlaikysime savo parduotuvių koncepciją, kurią apibūdinome kaip „daugiau už mažiau – kasdien“. Tai galioja visoms 30 prekių kategorijų mūsų tinkle. Tikimės, kad šią mūsų poziciją pamėgs vilniečiai, ypač dėl to, kad įsikūrėme pačiame miesto centre, be to, prekybos centre, po kurio stogu galima įsigyti ir maisto produktų. Šie du kriterijai, renkantis vietą Vilniuje, mums buvo esminiai“, – teigė „Pepco“ Baltijos šalių operacinės veiklos vadovas Aleksandras Čikaidze.
„Pepco“ parduotuvės šiuo metu veikia jau devyniose Europos šalyse: Lenkijoje, Čekijoje, Kroatijoje, Slovakijoje, Rumunijoje, Slovėnijoje, Vengrijoje, Lietuvoje ir Latvijoje. Rytų ir Vidurio Europos šalyse veikiančiose daugiau nei 1,3 tūkst. tinklo parduotuvių kas mėnesį apsilanko daugiau nei 12 mln. pirkėjų. Apie 60 proc. „Pepco“ prekių yra aprangos kategorijos prekės, kiti 40 proc.priskiriami namų apyvokos kategorijai: žaislai, tekstilės produktai, namų patogumui ir dekoravimui skirti daiktai.
VCUP antrajame aukšte atidaryta „Pepco“ parduotuvė yra pirmoji šio tinklo parduotuvė Vilniuje ir ketvirtoji Lietuvoje. Pirmąją parduotuvę Baltijos šalyse „Pepco“ atidarė 2017 metais. Planuojama, jog iki 2020 m. Lietuvoje veiks „Pepco“ 50 parduotuvių.