Aleksandras Čikaidze, „Pepco“ Operacinės veiklos vadovas Baltijos šalims, teigia, kad parduotuvė kauniečius pasitiks pavasariniu, visai šeimai kurtu prekių asortimentu.
„Pagrindinį dėmesį skiriame prekių, kurias galime pasiūlyti visai šeimai, asortimentui. Pastebėjome, jog „Pepco“ pirkėjai ypač vertina vaikiškas prekes, todėl kauniečiai mūsų parduotuvėje galės nusipirkti vaikiškų viršutinių rūbų nuo 1,99 Eur, moteriškų viršutinių rūbų nuo 2,45 Eur. Ieškantys prekių namams galės rinktis pledus nuo 1,99 Eur ir t.t. Siekiame, kad kiekvienas pirkėjas iš daugiau nei 30 skirtingų prekių grupių rastų kažką sau, šeimai ir namams už itin patrauklią kainą“, - sako A. Čikaidze.
Prekybos centro „Savas“ direktorė Aušra Lapinskienė teigia, jog „Pepco“, sulaukęs didelio pirkėjų susidomėjimo Rytų ir Vidurio Europoje, taps viena iš traukos parduotuvių Kauno prekybos centre.
„Gera žinia kauniečiams yra ta, jog parduotuvė pirkėjus pasitiks nauja pavasarine rūbų ir namų prekių kolekcija. Taigi naujienų ras net ir tie, kurie jau bus lankęsi „Pepco“ parduotuvėse Marijampolėje ir Panevėžyje“, - sako A. Lapinskienė. Ji priduria, jog balandžio 12 – 14 d. taip pat prasidės pavasarinė nuolaidų akcija „Savas“ jungia pavasarį“, kurios metu nuolaidos bus taikomos prekybos centro rūbų, avalynės, papuošalų, galanterijos parduotuvėse.
„Pepco“ pirmąją savo tinklo parduotuvę Lietuvoje ir Baltijos šalyse atidarė Marijampolėje 2017 m. Planuojama, jog iki 2020 m. Lietuvoje veiks 50 parduotuvių, bus sukurta daugiau kaip 400 darbo vietų. Iš viso „Pepco“ valdo daugiau nei 1300 parduotuvių tinklą Rytų ir Vidurio Europos šalyse. Kas mėnesį „Pepco“ parduotuvėse Europoje apsilanko daugiau nei 12 milijonų pirkėjų.
Prekybos centrą „Savas“ valdo investicijų į nekilnojamojo turto projektus bendrovė „Hanner“.