Jis konferencijoje „Rinkodaros avangardas“, kuri vyks balandžio 12 dieną, ketvirtadienį, paneigs sklandančius mitus apie dirbtinį intelektą ir pristatys jo atveriamas galimybes įvairiose srityse, ypač rinkodaroje. Šių metų konferencijos temos skirtos mažmeninės prekybos efektyvumui didinti.
Savo pranešime „Satalia“ rinkodaros vadovas pateiks praktinius pavyzdžius ir paaiškins, kuo dirbtinis intelektas skiriasi nuo duomenų valdomų sprendimų priėmimo. Kaip duomenų panaudojimo mokslas išsprendžia bei išsaugo teigiamą grįžtamąjį ryšį, išmoko atlikti peržiūras, paskirstyti lėšas, priimti strateginius sprendimus.
Kodėl dirbtinis intelektas baugina?
A.Westas neseniai vedė derybas dėl bendradarbiavimo su tokiomis įmonėmis, kaip „Google“, „Orange“, „GSK“, „Pearson PLC“. Pasak rinkodaros specialisto, dirbtinį intelektą naudojančioms kompanijoms šis terminas reiškia bet kurią organizaciją, kuri naudoja mašininį mokymo procesą arba optimizuoja savo produktus, paslaugas ar operacijas. Tačiau įmonėms, kurios nėra susipažinusios su dirbtinio intelekto galimybėmis, šios technologijos gali pasirodyti bauginančios. Todėl reikia pateikti konkrečių pavyzdžių, kad baimė nyktų.
„Satalia“ naudoja dirbtinio intelekto technologijas, kad sukurtų visiškai decentralizuotą organizaciją ir duomenų mokslas padėtų atsakyti į užklausas, valdyti išteklius ir netgi nustatyti atlyginimus.
A.Westas neabejoja, kad dirbtinis intelektas suteiks poslinkių tiek socialiniame, tiek pramoniniame paveiksle. Daugumai žmonių pasaulis pasikeis neatpažįstamai ir gims naujos industrijos formos. Kada tai konkrečiai įvyks, rinkodaros specialistas nedrįsta prognozuoti.
Svarbūs tik kokybiški ir atrinkti duomenys
Viename iš įmonės blogo įrašų A. Westas rašo, kad žmonės ne visuomet yra teisūs. Net labai išsilavinę žmonės kenčia nuo didelio kognityvinio šališkumo pasekmių ir kartais priima neracionalius sprendimus daugelyje verslo ar gyvenimiškų situacijų. Kartais versle padaromos netgi kritinės klaidos.
Pasak A. Westo, teisingos, tikslios informacijos bei įžvalgų surinkimas yra labai svarbus aspektas. Skirtingų formų įžvalgų kokybė priklauso nuo jų pasiekiamumo, saugomų duomenų prieinamumo. Labai svarbu pasitelkti tik kokybiškus ir atrinktus duomenis, o ne visus, kuriuos galite lengvai pasiekti. Prisiminkite, jog šie duomenys nebūtinai turi būti vidiniai įmonės šaltiniai, nepamirškite pasitelkti ir išorinių, antrinių duomenų, jie gali pagelbėti geriau suprasti įmonę.
Nuolat analizuokite. Daugumai įmonių šis žingsnis itin svarbus, panaudokite realaus laiko duomenis, atsisakykite statinės analizės ir pradėkite naudoti galingus nuspėjamosios analizės metodus. Sprendimų ciklo užbaigtumas yra labai svarbus sprendimų priėmėjams, šie rezultatai padės prisitaikyti prie galimų veiksmų rezultatų, iššūkių bei siurprizų.
A.Westas – vienas iš keturių pranešėjų šių metų konferencijoje „Rinkodaros avangardas“, kuri vyks kūrybinių industrijų centre „Pakrantė“. Praktiniais patarimais dalinsis Janas Hilleslandas, mažmeninės prekybos valdymo bei pirkėjų elgesio specialistas, Sebastianas Kerthas, pagrindinis „Google“ performance padalinio vadovas Vokietijoje, Danielis Reilly, verslininkas ir technologijų entuziastas.
„Rinkodaros avangardas“ vyks balandžio 12 dieną. Visa programa: www.inspiredbyinspired.com