Pasak menininkės Jolitos Vaitkutės, sulaukusi skambučio kurti sveikinimą nė akimirkos nedvejojo: „Ideja man iš karto patiko. Tai yra didžiausio formato kūrybinis darbas, kurį teko piešti. Kai šiandien išvydau portretą, pirma mintis buvo: koks jis didelis! Esu labai patenkinta rezultatu ir tikiuosi, jog jis taip pat džiugins visus“, – sakė J. Vaitkutė.
„JCDecaux Lietuva“ vadovė Žaneta Fomova pasakoja, kad ši idėja buvo puoselėta su dideliu užsidegimu: „Tokia unikali galimybė pasitaiko tik kartą per šimtmetį - tad ilgai ieškojome prasmingos idėjos bei simboliškos vietos sinergijos. Jono Basanavičiaus gatvė ir 100 kv. m. ploto reklamos siena tapo savotišku eurekos momentu, atsakymu į visus mūsų klausimus ir idėja, kuriai pritarėme iš karto. Esame laimingi, jog menininkės Jolitos Vaitkutės dėka vilniečius ir svečius sveikins unikaliai atvaizduotas Jonas Basanavičius, tautinio atgimimo simbolis”.
Sveikinimas, atkreipiantis dėmesį, kad istorija yra arčiau nei manome, dvi savaites džiugins visus, praeinančius ar pravažiuojančius pro namą Vilniuje, Jono Basanavičiaus g. 41.
Jolita Vaitkutė yra 22-iejų metų kūrėja, kuri savo idėjas įgyvendina pasitelkdama įvairius kasdienius objektus, iš kurių gimsta instaliacijos, performansai ar iliustracijos. Menininkė daugiausiai kuria portretus. Jos darbuose daug dėmesio skiriama kultūros objektų vaizdavimui, aktualijoms ir politinei tematikai. J. Vaitkutės darbai atspindi greitai besikeičiantį šiuolaikinį pasaulį. Didžioji jų dalis yra trumpalaikiai - jie yra sugriaunami ar suvalgomi.
„JCDecaux Lietuva“ garsėja kūrybiškais lauko reklamos sprendimais. Vien 2017 metais įmonė pelnė net tris „JCDecaux“ grupės, veikiančios 75 pasaulio šalyse, apdovanojimus už kūrybiškiausias reklamos kampanijas.