Pasak Lifland Gaming vadovo Leonid Nezgoda, Optibet – Baltijos šalims skirtas prekės ženklas: „Optibet jau daugiau nei dešimtmetį yra didžiausias rinkos žaidėjas Latvijoje. Estijoje šį internetinių kazino žaidimų ir sporto lažybų prekės ženklą pristatėme 2014 metų pradžioje, o į Lietuvos rinką žengiame savo paslaugų kokybės kartelę keldami dar aukščiau.“
Šiuo metu Baltic Bet priklauso per dvidešimt lažybų punktų visoje Lietuvoje. Bendrovės planuose – ir tolimesnė lažybų punktų tinklo plėtra.
Žada plėsti žaidimų asortimentą
Pasak Optibet prekės ženklo vadovės Lietuvoje Viltės Sabalienės, Lietuvos rinkai šis prekės ženklas žada nuolat plėsti žaidimų asortimentą bei paslaugų spektrą. „Optibet prekės ženklą Lietuvos rinkai pristatysime kaip didžiausią kazino internete. Siekiame startuoti su plačiausiu šalyje kazino žaidimų asortimentu, ir nuolatos jį plėsti integruodami populiariausius žaidimus pasaulyje“, – pasakojo V. Sabalienė.
Tikslas – jausti pulsą
Lifland Gaming tikslas – Optibet auginti kaip lokalų Baltijos šalių prekės ženklą. „Mūsų tikslas – jausti vietos pulsą, įsiklausyti į klientų pageidavimus, suteikti plačiausią asortimentą internetinių kazino žaidimų ir sporto lažybų srityje bei optimizuoti procesus: nuo registracijos iki išmokėjimų atsiėmimo”, – teigia V. Sabalienė.
Visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų centro „Vilmorus“ 2017 m. atliktos apklausos duomenimis, Lietuvos gyventojai dažniausiai lošia lažybų punktuose (35 %), lošimų automatų salonuose (33 %) ir kazino (32 %); internetu lošia 18 % visų azartinius lošimus bandžiusių respondentų (šaltinis: www.lpt.lt).