Netipiniam, su realybe prasilenkusiam reklaminiam projektui buvo pasirinktas šūkis: „Mirtis – tai seksualu. Erosas ir Thanatos – kartu“, rašo portale „life.ru“ Jekaterina Ziemlianuchina.
„Mes siekiame, kad žmonės suvoktų, jog mirtis yra seksuali ir jos nereikia bijoti. Daugelis mokslininkų ir filosofų taip pat patvirtina, kad žmogaus gyvenimas prasideda nuo sekso, o baigiasi mirtimi“, – laikraščiui „KP v Ukrainie“ aiškinosi bendrovės steigėja Jekaterina Spicyna.
Pažymima, kad gamintojai gali apipavidalinti karstus, atsižvelgdami į buvusius mirusiųjų interesus. Pavyzdžiui, tvirtinama, kad romantikams tiks skaisčiai raudonos rožės ir angelai, glamūro mėgėjams – strasai (dirbtiniai brangakmeniai).
Taip pat gali būti sukurti egzemplioriai BDSM kultūros (iš angl. bondage, domination, sado-maso – surišimas, dominavimas, sadomazochizmas) ir liaudies tradicijų gerbėjams.
Tokio netipinio gaminio kūrėja pabrėžė, kad už originalumą klientams nereikės mokėti daugiau: karstai yra pagaminti iš kartono ir kainuos kelis kartus pigiau nei klasikiniai modeliai iš lakuotos medienos.
Kalbėdama apie merginas modelius, kurios pozavo prie karstų, leidinio pašnekovė pabrėžė, kad nė viena iš jų taip ir nesiryžo išbandyti save mirusiojo vaidmenyje, atsiguldama į išpuoštą karstą.
Parengė Leonas Grybauskas