KVJU direkcijos viešųjų pirkimų konkursą dėl keturių krantinių Malkų įlankoje rekonstravimo, tvirtinimo, komunikacijų tvarkymo laimėjo jungtinės veiklos sutartį sudariusios statybų bendrovės „Latvijas tilti“ ir „Borta“.
Užsakovai ir statybininkai jau pasirašė rangos darbų sutartį. Malkų įlankoje numatomų statybų vertė su pridėtinės vertės mokesčiais – 23,99 milijono eurų.
Malkų įlankoje atnaujintos krantinės čia įsikūrusiai įmonei „Klaipėdos konteinerių terminalas“ atvers naujas galimybes plėtoti savo verslą. Augant krovinių apyvartai, didės ir uosto direkcijos pajamos.
„Klaipėdos konteinerių terminalas“ - konkurencinga, viena našiausiai dirbančių laivų krovos kompanijų, bet jos plėtros galimybes kol kas riboja sekli akvatorija, šiuolaikinių reikalavimų neatitinkanti kranto įrenginių infrastruktūra.
„Tenka naudotis krantinės, prie kurių gali švartuotis tik nedideli maksimalios 8,5-7,2 metrų grimzlės laivai. Nepaisant to, čia sėkmingai darbuojamės beveik ketvirtį amžiaus, su partneriais įsteigėme naujas laivybos linijas“, - kalbėjo KKT generalinis direktorius Vaidotas Šileika.
V.Šileika tikisi, kad rekonstravus senąsias krantines ir pagilinus Malkų įlanką, kad į ją galėtų įplaukti didesnės talpos laivai, įmonė taps dar konkurencingesnė, trauks naujus krovinių srautus.
„Ši įmonė ir pati daug investavo, plėtėsi, pasistatė naujus sandėlius. Kai krantinės bus sutvarkytos, čia galės švartuotis didžiakrūviai laivai - senąjį pirsą ne tik iš esmės atnaujinsime, bet ir gerokai pailginsime“, – tvirtino KVJU direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus.
Valstybės investicijų atgaivintame konteinerių terminale bus galima priimti iki 100 tūkst. tonų talpos laivus. KKT savininkai rengiasi įsigyti šiuolaikišką techniką „Panamax“ tipo konteinervežiams krauti.
Malkų įlankos infrastruktūros plėtros programa bus tęsiama - antrąjame darbų etape akvatorija prie atnaujintų KKT krantinių bus gilinama iki 14 metrų.