Bendrovės interneto puslapyje paskelbtame pareiškime nurodoma, kad kelios oro bendrovės šiuo metu svarsto galimybę už nedidelį mokestį parskraidinti keleivius iš užsienio į Vokietiją, Austriją ir Šveicariją.
Toks sprendimas buvo priimtas po to, kai Vokietijos aviakompanija „Lufthansa“ trečiadienį pranešė atsisakanti planų perimti „Niki“.
Vokiečiai siekia įtikinti Briuselį, kad jų planuojamas bankrutuojančios aviakompanijos „Air Berlin“, kurios padalinys yra „Niki“, perėmimas nepakenks konkurencijai Europoje.
Aviakompanija „Lufthansa“ informavo „Air Berlin“ ir jos bankroto administratorius, kad ketina tęsti sandorį be „Niki“ įsigijimo“, – teigiama kompanijos pranešime.
„Air Berlin“ apie savo bankrotą paskelbė rugpjūtį, kai pagrindinė kompanijos akcininkė „Etihad Airways“ nutraukė finansavimą. Dėl to Vokietijos valdžia suteikė kompanijai skubią 150 mln. eurų paskolą, kad bendrovė galėtų susitarti dėl savo turto pardavimo.
„Air Berlin“ antradienį pranešė, kad „Niki“ įsigijimu domėjosi IAG, tačiau persigalvojo. Taip pat negauta tinkamo pasiūlymo iš „Thomas Cook“. „Lufthansa“ buvo vienintelė austrų kompanijos viltis.
„Niki“ turi apie 20 lėktuvų ir maždaug tūkstantį darbuotojų. Ji iš Austrijos, Vokietijos ir Šveicarijos skraidina į Pietų Europos ir Šiaurės Afrikos kurortus.
Šią oro kompaniją įkūrė legendinis „Formulės 1“ lenktynininkas Niki Lauda, taip pat sukūręs ir „Lauda Air“. 2003 m. jis perėmė bendrovės „Aero Lloyd Austria“ kontrolę, o po metų naujoji „Niki“ pradėjo bendradarbiauti su „Air Berlin“, kol 2011-aisiais buvo sukurta bendra su Vokietijos įmone valdymo sistema. (BNS, LR)