KVJU pagalbinį laivyną papildžiusiame laive „Naras“ sumontuota valdymo stotis su barokamera, kad narai galėtų pasinerti į vandenį ir saugiau dirbti iki 50 metrų gylyje. Jis pasitarnaus jūrų aplinkos apsaugai – laivo įgula šalins uoste per avarijas ar jūrininkų ir prie krantiniųkrovos įmonių neapdairiai išlietus naftos produktus, rinks vandens paviršiuje plaukiojančias šiukšles.
„Laivapriekyje sumontuotas kranas pasitarnaus iškeliant įvairius kliuvinius po vandeniu - nuskandintas padangas, senus inkarus, grandines, kitokius uosto kanalu plaukiantiems laivams galinčius trukdyti pašalinius objektus“, – „Naro“ privalumus vardijo KVJU direkcijos Laivyno skyriaus vadovas Gintaras Petreikis.
Estijos „Baltic Workboats AS“ laivų statykloje pastatyto „Naro“ ilgis – 23,2, o plotis – 6 metrai. Maksimali šio pagalbinio laivo grimzlė – 1,52 metro, plaukdamas jis gali išvystyti 11,5 mazgų greitį.
„Klaipėdos uosto priežiūros tarnybos privalo užtikrinti eksploatacinius gylius laivybos kanale ir prie krovos krantinių, šalinti kliuvinius akvatorijoje - pavyzdžiui, akmenis, nuolat atsirandančius po gilinimo darbų. Tam visuomet turime būti techniškai pasirengę“, – pažymėjo KVJU direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
Naujasis laivas kainavo 2 milijonus 895 tūkst. eurų. Vardą išrinko Jūrų uosto direkcijos darbuotojai.
„Naro“ įgulą sudarys kapitonas, mechanikas ir jūreivis-motoristas, čia nuolat budės trys narai.