Naujosios mažmeninės prekybos tinklo parduotuvės, kurios čia vadinsis „Auchan Minute“, dirbs savitarnos pagrindais ištisą parą ir be poilsio dienų. Pirkėjams bus siūloma apie 500 prekių pavadinimų.
Kaip teigiama šio prekybos tinklo išplatintame pranešime spaudai, kurį cituoja Kinijos portalas „chinadaily.com“, remdamasis agentūros „Xinhua“ pranešimu, „Auchan Minute“ funkcionuos „labai paprastai ir intuityviai suvokiamai“. Norėdamas įeiti į parduotuvę pirkėjas turės prie įėjimo per kinišką mobiliąją programėlę „WeChat“ nuskaityti QR kodą . Pirkėjas bus identifikuotas, atsidarys šios automatizuotos parduotuvės durys, ir žmogus galės užeiti apsipirkti.
Kai perkamus produktus pirkėjas nuskaitys savo telefonu, jie automatiškai pateks į virtualųjį krepšelį (vežimėlį). Klientas galės savo pirkinius išsinešti, patvirtinęs telefonu pirkimą ir sumokęs už prekes internetu per mokėjimo sistemas „Wechat Pay“ arba „AliPay“.
Šios rūšies parduotuvės buvo išbandytos dar vasarą. Kompaniją „Auchan“ 1961 metais įkūrė Gérardas Mulliez. Dabar tai yra vienuolikta pagal dydį maisto produktų mažmeninės prekybos kompanija pasaulyje. Autonominių parduotuvių tinklą Kinijoje kompanija kuria, bendradarbiaudama su šios šalies valstybine elektronikos kompanija „Hisense“. Pirmąją tokią parduotuvę žadama atidaryti Šanchajuje.
Analogišką koncepciją pernai pradėjo įgyvendinti amerikiečių kompanija „Amazon“. 2016 metais Sietle ji atidarė parduotuvę „Amazon Go“, kurioje taip pat nėra kasininkų. Tik čia už prekes atsiskaitoma kitaip: pirkėjai tiesiog susideda pageidaujamas prekes į krepšelį, o pinigai iš sąskaitos automatiškai nurašomi išeinant iš parduotuvės. Keletą mėnesių parduotuvė dirbo bandymo režimu, joje apsipirkdavo tik bendrovės darbuotojai.
Parengė Leonas Grybauskas