Kai kurie jų pamirštami vos šventėms pasibaigus, kiti sulaukia begalės kritikos. Pernai turėjusiems teisintis kompanijos atstovams šiemet vėl pradeda svilti padai, rašo „New York Times“.
Praėjusiais metais buvo nepatenkintų, kad kalėdinis kavinių tinklo puodelis – esą per mažai kalėdiškas. Tad šiemet „Starbucks“ nusprendė į naujo puodelio dizainą įtraukti kalėdinių simbolių, tarp kurių ir papuošta eglė. Vis dėlto nuo kritikos pabėgti nepavyko.
Šiemet žmonės šėlsta, kad naujais puodeliais „Starbucks“ propaguoja… homoseksualius santykius.
Filmuko, kuriuo buvo pristatyti naujieji puodeliai, šūkis buvo „Šventės visiems reiškia šį tą skirtingo“, o jame buvo nupiešti skirtingi „Starbucks“ klientai, tarp jų – ir moterų pora, besilaikanti už rankų.
Iš filmuko neaišku, kas sieja šias moteris, bet kai kuriems pasirodė, kad tai – homoseksualių moterų pora. Tiesa, daug kritikos tai nesulaukė. Pirkėjams užkliuvo tai, kad ant paties puodelio buvo nupieštos dvi rankos, drauge laikančios puodelį. Iš to, kaip nupieštos rankos, negalima suprasti, ar jos priklauso vyrams ar moterims.
Daugelis žmonių ir čia nepastebėjo nieko blogo, kol tokio „Starbucks“ sprendimo nepradėjo sveikinti seksualinių mažumų teisių gynėjai. Paskui pasipylė skundų lavina.
Konseratyvus naujienų portalas „The Blaze“ net paskelbė straipsnį, kuriame kavinių tinklą apkaltino homoseksualių santykių propagavimu.
„Fox“ žinių tarnyba teigė susisiekusios su „Starbucks“ atstovais, bet šie atsisakė pasakyti, kokios „lyties“ nupieštos rankos, kas, žinių tarnybos nuomone, tik patvirtino metamus „kaltinimus“.
Tiesa, vėliau išplatintame pranešime „Starbucks“ teigė, kad kiekvienas pirkėjas pats gali apsispręsti, ką simbolizuoja rankos: „Šiųmetinis rankomis pieštas puodelis vaizduoja šventes su mylimais žmonėmis – kad ir kas jie būtų. Specialiai taip sukūrėme piešinius, kad kiekvienas juos galėtų interpretuoti savaip“.