25-uosius veiklos metus skaičiuojanti agentūra „VRS WPI Vilnius“ keičia pavadinimą į „VRS Agency“ ir koncentruoja savo paslaugų portfelį. Atsižvelgiant į žmonių pasaulėžiūros pokyčius ir komunikacijos rinkos dinamiką agentūros paslaugos persiorientuoja į ilgalaikius strateginius projektus pagal turimas stipriausias kompetencijas. Paslaugų portfelis pasipildo ir naujomis paslaugomis.
Pasak agentūros vadovo Domo Zdanevičiaus visas paslaugas teikiančios agentūros modelis – praeitis. „Negali būti geras visose srityse, nuolat išlaikyti specifines kompetencijas ir konkurencingumą.
Žinant savo stipriausias per ilgametę darbo patirtį sukauptas kompetencijas išgryninome agentūros paslaugų portfelį, kuris leis svarbiausiems darbams maksimaliai panaudoti komandos žinias bei potencialą“, - teigia D. Zdanevičius.
„VRS Agency“ stiprina specializaciją verslo aplinkos analizėje ir valdyme, strateginėje ženklodaroje ir kūrybiniuose sprendimuose, strateginėje korporatyvinėje komunikacijoje bei produktų dizaino srityse.
„Matydami, kaip keičiasi klientų poreikiai, keičiamės ir mes. Nebeužtenka iš koto verčiančių kūrybinių sprendimų – būtinas strateginis požiūris tiek į patį verslą, tiek į prekių ženklus, kuriuos tas verslas valdo, tiek į visą verslo aplinką“, - pokyčius komentuoja D. Zdanevičius.
Dėl šios priežasties „VRS Agency“ paslaugų portfelis pasipildo ir nauja paslauga – strateginiu santykių valdymu (angl. strategic relationship management).
„Ši paslauga apima tikslinių auditorijų ir jų poreikių analizę kultūriniame kontekste. Ji suteikia platesnį ir išsamesnį vaizdą apie visas įmanomas suinteresuotas šalis, jų elgsenos motyvus, todėl bet kurių komunikacijos sprendimų priėmimas įgauna tvirtą pagrindą ir duoda norimus rezultatus“, – aiškina D. Zdanevičius.
D. Zdanevičius džiaugiasi, kad šis ir kiti ateityje planuojami pokyčiai agentūroje natūraliai reiškia aukštesnius kokybės standartus, nes išsigryninus agentūros filosofiją dar labiau bus koncentruojamasi į tai, kas klientų verslams leidžia veikti atsakingai, nukreipti savo pastangas, lėšas ir darbuotojų energiją tiems sprendimams, kurie yra ne tik efektyvūs, bet ir kuria tvaresnį santykį tiek su ateities vartotoju, tiek ir su visa verslo aplinka.
„VRS Agency“ anksčiau buvusi „Worldwide Partners“ tinklo dalimi, nuo šiol veiks nepriklausomai, o tai suteiks neribotas galimybes bendradarbiauti su geriausiais savo sričių ekspertais bet kurioje užsienio rinkoje. Pasak agentūros vadovo, jau įvykę globalūs pokyčiai diktuoja visiškai kitokias bendradarbiavimo taisykles, siekiant maksimalaus rezultato klientams. Dabar svarbus ne dydis, o žinios, ambicijos augti ir nuoširdus noras greitai reaguoti bei prisidėti.