„Iš „Go Vilnius“ tikimasi aktyvių veiksmų, kurie padės naujoms tarptautinėms kompanijoms kurtis Vilniuje, atsirasti aukštos pridėtinės vertės darbo vietoms, įsikūrusioms kompanijoms jausti palaikymą ir rūpestį, o užsienio svečiams įtraukti Vilnių į būtinų aplankyti miestų sąrašą. Sieksiu, kad „Go Vilnius“ komanda būtų stipri, motyvuota, kompetentinga ir orientuota į darbo rezultatus. Kartu su komanda nešime žinią apie Vilnių pasauliui, rūpinsimės atvykstančiais verslais, svečiais ir gyventojais, įgyvendinsime pokyčius, reikalingus Vilniui tapti stipriu konkurentu Europos miestams“, – sako Inga Romanovskienė.
Turizmo, verslo ir rinkodaros padaliniuose agentūroje šiuo metu dirba 34 darbuotojų, beveik trečdalis jų rūpinasi turistais miesto turizmo informacijos centruose.
Vilnius – ambicingas miestas, todėl agentūrai reikia veržlaus, reiklaus ir atsakingo vadovo. Iki tol I. Romanovskienė „Go Vilnius“ beveik metus dirbo Rinkodaros skyriaus vadove, ketverius metus vadovavo UAB „Maxima Lt” įvaizdžio departamentui, turi sukaupusi daug vertingos darbinės patirties komercijos ir marketingo srityje.
Pasak I. Romanovskienės, artimiausi iššūkiai ir darbai – parodyti Vilniaus privalumus tiksliniuose turizmo kanaluose, siekti Vilniaus pasiekiamumo oro keliu gerinimo, pristatyti Vilnių turizmo ir verslo tarptautiniuose renginiuose ir, žinoma, pritraukti kuo daugiau turistų ateinančios žiemos švenčių laikotarpiu.
Tolimesnėje perspektyvoje naujoji vadovė teigia sieksianti glaudesnio bendradarbiavimo su partneriais, turizmo sezoniškumo mažinimo, Vilniaus konkurencingumo didinimo tarp potencialių investuotojų ir talentų.
„Go Vilnius“ – oficiali Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra, įsteigta 2016 m. gegužę, praplečiant VšĮ „Vilniaus turizmo informacijos centras ir konferencijų biuras“ veiklą. Pagrindinė agentūros užduotis – užtikrinti miesto tarptautinį konkurencingumą.