„Taip, skirta pusantro tūkstančio eurų bauda“, – BNS sakė Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktoriaus pavaduotojas Gintautas Mišeikis.
Šį sprendimą dar galima skųsti teismui, keturias užkandines Lietuvoje valdanti įmonė ketina tai padaryti.
Bauda skirta remiantis įstatymais, kur numatytas reklamos draudimas, jeigu joje pažeidžiami visuomenės moralės principai, žeminama žmogaus garbė ir orumas ar kurstoma tautinė, rasinė, religinė, lyčių ar socialinė neapykanta bei diskriminacija.
Pastarųjų metų užkandinės reklamose feisbuke vaizduota suplėšyta ir apdeginta Bibliją vaizduojanti knyga, publikuotos į nukryžiuotą besišypsančią krikščionių asmenybę Jėzų Kristų panašios nuotraukos.
G.Mišeikis sakė, kad tyrimą Vartotojų teisių apsaugos tarnyba vykdė nuo šių metų pradžios. Savo sprendimą su detaliais argumentais institucija žada paskelbti per tris dienas. G.Mišeikis BNS ketvirtadienį sprendimo motyvų nekomentavo.
Užkandinių tinklo bendrasavininkas Dominykas Čečkauskas sako, kad tarnyba priimdama sprendimą rėmėsi tik Lietuvos vyskupų konferencijos argumentais.
„Mūsų manymu, pasaulietinėje valstybėje, kur valstybė atskira nuo bažnyčios, į tokius posėdžius turėtų būti kviečiami specialistai, susiję su žmogaus teisių, žodžio laisvės klausimais, o ne (...) Lietuvos vyskupų konferencija, kuri buvo vienintelis savo išvadas pateikęs ekspertas“, – BNS sakė verslininkas.
„Mūsų nuomone, įstatyme nurodytos visuomenės moralės normos yra įtvirtintos Konstitucijoje, o ne krikščionių bažnyčioje“, – pridūrė jis.
Naujienų portalas 15min.lt rašė, kad bendrovei grėsė bauda nuo 300 eurų iki beveik 9 tūkst. eurų.