Tai ne tik greičiausias, bet ir brangiausias Lietuvoje degalinių pavadinimo bei vizualinio identiteto keitimas, į kurį investuota 4 mln. eurų.
„Visame pasaulyje žinomo degalinių ir greito apsipirkimo parduotuvių tinklo „Circle K“ pavadinimo pristatymui ruošėmės porą metų, jo etapai ir įgyvendinimas buvo kruopščiai suplanuoti. Tam, kad spėtume visus degalinių pakeitimo darbus atlikti iki rudens, buvo mobilizuotos 4 rangovų brigados, kurios dirbo beveik be sustojimo. Ir darbuotojams, ir klientams norime padėkoti už kantrybę bei palaikymą“, – sako „Circle K Lietuva“ generalinis direktorius Skirmantas Mačiukas.
Atnaujinant visapusio aptarnavimo degalines tamsiai mėlynus „Statoil“ logotipus pakeitė nauji raudoni „Circle K“ logotipai, o standartiniai pilki ir balti degalinių pastatai „apsiūti“ tamsiai rudos spalvos danga, sušvelninančia spalvinį kontrastą. Dabar taip atrodo 82 tinklo degalinės visoje Lietuvoje. Visapusio aptarnavimo degalinės vadinasi „Circle K“, o automatinės – „Circle K Automatas“.