Šių trijų įmonių preliminari bendradarbiavimo sutartis buvo paskelbta 2017 m. birželio 9 dieną. Visos jos yra įsipareigojusios plėtoti etišką verslą, siekti tvaraus ir teigiamo socialinio poveikio, todėl tikimasi, kad šis sandoris siekiant bendrų tikslų leis naujosios grupės narėms įžengti į platesnius pasaulinės rinkos vandenis.
„Džiaugiamės galėdami pakviesti „The Body Shop“ į savo grupę. Šis aljansas – tai bendrovių, sutelktų bendram tikslui, derinys, kuris peržengia įprastų įmonių praktiką. Smagu, kad nauja gėrio jėga įgauna pagreitį“, – apie sandorio užbaigimą kalbėjo Guilherme Leal, „Natura“ vadybos pirmininkas.
Prekių ženklai „Natura“, „The Body Shop“ ir „Aesop“ kartu veikia 69 šalyse, turi 17 tūkst. darbuotojų, 3 tūkst. 200 parduotuvių, tvirtą frančizių tinklą, 1,8 mln. nepriklausomų pardavimų atstovų ir didžiulę produktų bei jų kategorijų įvairovę.
1969 m. įkurta „Natura“ yra Brazilijos tarptautinė kosmetikos ir grožio įmonė bei Brazilijos kosmetikos pramonės tiesioginių pardavimų lyderė. 2016 m. grynasis įmonės pelnas siekė 7,9 mlrd. dolerių. Įmonės filialai veikia Argentinoje, Čilėje, Meksikoje, Peru, Kolumbijoje ir Prancūzijoje.
Įmonę įkūrė „The Body Shop“ Anita Roddick 1976 m. Braitone, Anglijoje. „The Body Shop“ šiandien garsėja kaip pasaulinė grožio kompanija, kuri savo siūloma makiažo, plaukų ir kūno priežiūros produkcija siekia teigiamų pokyčių ne tik visuomenei, bet ir gamtai.