Prieš tapdamas gamybos direktoriumi J. Kanopa buvo atsakingas už „Anykščių vyno“ gamyklos modernizavimo projektų parengimą.
„Dirbti kompanijoje, kuri yra sektoriaus lyderė ir viena iš seniausių natūralaus vaisių ir uogų vyno gamintojų ne tik Lietuvoje, bet ir visame Baltijos regione, yra didelė atsakomybė.
Suderinti ilgametes „Anykščių vyno“ tradicijas ir šiuolaikines technologijas – daug žinių, išmanymo ir kūrybiškumo reikalaujantis tikslas. Tačiau aiškia kryptimi užsibrėžto tikslo link judame visi kartu – esame ryžtinga ir susitelkusi komanda, tęsianti lietuviškų produktų gamybos istoriją, kuria garsėja Anykščių kraštas“, – sako J. Kanopa.
Vadovo teigimu, atsinaujinanti gamykla įgyja daugiau potencialo ir galimybių vartotojams pasiūlyti naujų produktų. Metų pradžioje rinkai buvo pristatyti atnaujinto modernaus dizaino „Vorutos“ vynai, o vasarą „Anykščių vynas“ pradėjo su trimis naujienomis. „Vorutos“ vynų šeimą papildė natūralus braškių vynas, kuris pirmą kartą Lietuvoje buvo pagamintas dar gamyklos įkūrėjo Balio Karazijos ir išgarsėjo tuo, kad 1938 metais Paryžiaus vynų parodoje iškovojo pagrindinį prizą.
Kitas naujas „Anykščių vyno“ meistrų sukurtas gėrimas – natūralus, lietuviškas sidras „Tinginio pantis“, gaminamas iš itin aukštos kokybės žaliavų – rūšinių obuolių arba kriaušių. Sidro gamybos žinių „Anykščių vyno“ meistrai sėmėsi Didžiojoje Britanijoje. Praėjusio sezonu metu gamykla supirko rūšines kriaušes ir obuolius, skirtus specialiai sidro gamybai, o šiemet subrandintą sidrą pristatė kavinių, restoranų barų lankytojams bei pirkėjams prekybos centruose.
„Anykščių vyno“ naujiena nealkoholinių gėrimų krepšelyje – lietuviškos obuolių ir obuolių-vyšnių sultys „Mr. Fruct“. Didelėmis (3 l) pakuotėmis gaminamos sultys, yra natūralios, be pridėtinių dažiklių ar kitų priedų.
„Plėsdami Anykščiuose gaminamų produktų krepšelį atveriame naujas galimybes ir iššūkius lietuviškam prekės ženklui. Auganti produktų paklausa liudija, kad lietuviškos kilmės gėrimai, kurių gamybai naudojamos aukščiausios kokybės žaliavos, yra vertinami, o „Vorutos“ vynas įsitvirtino kaip Lietuvos tautinio paveldo simbolis, keliaujantis po užsienį, pelnantis tarptautinių ir vietinių parodų apdovanojimus“, – pažymi „Anykščių vyno“ gamybos vadovas J. Kanopa.
Naujasis gamybos vadovas rūpinsis, kad „Anykščių vynas“ ir toliau reprezentuotų savo kraštą, o sėkminga atsinaujinančios gamyklos veikla leistų užtikrinti ne tik esamų, bet ir naujų darbo vietų kūrimą regione. Anot J. Kanopos, šiuo metu svarbiausias jo uždavinys – suderinti skirtingų komandų ir savo veiklą išmanančių gamybos meistrų veiklą, todėl jis bus atsakingas už administraciją, technines tarnybas, koncentruotų sulčių gamybą, vyno rauginimą, išlaikymą ir pilstymą.
Prieš įsijungdamas į „MV Group Production” komandą J. Kanopa buvo vykdantysis direktorius bendrovėje „Daivida“ sėkmingai taikydamas Jungtinės Karalystės universitetuose įgytas žinias: bakalauro studijas J. Kanopa baigė Redingo universitete, o magistro – Kembridžo universitete. Lietuvoje J. Kanopa savo kompetenciją gilino pasirinkęs studijas pagal ISM Vadovų magistrantūros programą.