Kitas svarbus skirtumas - išsirinkto gaminio negalima iškart pasiimti ir neštis į namus. Jį reikia užsisakyti, o užsakymas įvykdomas per tris dienas. Atsiimant prekę „Ikea“ punkte, kuris įsikūrė buvusio prekybos centro „Prisma“ patalpose, papildomai mokėti nereikės.
Užsakant pirkinio pristatymą į namus Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, tai kainuoja 17 eurų, kituose šalies regionuose - 29-64 eurai, Latvijoje - 129 eurai.
„Ikea“ gali pasiūlyti ir baldų montavimo paslaugą - tai vidutiniškai kainuoja 10 proc. gaminio kainos.
Pasak „Ikea“ punkto vadovės Virginijos Tamošauskienės, įsikurti Kaune prireikė maždaug 3 mėnesių. Ir dabar šiame tinklo padalinyje dirba 25 žmonės.
Klaipėdoje toks punktas buvo atidarytas prieš dvejus metus.
„Ikea“ parduotuvės vadovas Marius Martinaitis sakė, kad klaipėdiečiai perka daug baldų, o Vilniuje populiariausios yra smulkios prekės - įvairūs indai, žvakės.
Gaminiai nuolat keičiasi, per metus atnaujinama apie 30 proc .asortimento.
M.Martinaitis įsitikinęs, kad sprendimas kurti padalinį Klaipėdoje labai pasiteisino, todėl tikimasi sėkmės ir Kaune. Kituose šalies miestuose steigti tokius „Ikea“ prekių užsakymo punktus artimiausiu metu nenumatoma.
Ar dažnai įsivelia klaidų vykdant klientų užsakymus?
M.Martinaitis svarstė, kad veiklos pradžioje nesusipratimų gali pasitaikyti, tačiau dirbant įprastu ritmu klaidos tikimybė yra labai menka.