Supainiojo skaitiklio numerius
Dar metų pradžioje Naujojoje Vilnioje gyvenančiam Denisui K. buvo pakeistas elektros skaitiklis. Bet po kurio laiko vyras gavo sąskaitą, kurioje buvo nurodyta, kad jis už elektrą yra skolingas 88 eurus.
„Nustebau, nes skolos neturėjau. Vėliau pas mane atvažiavo meistras ir pasakė, kad, keisdamas elektros skaitiklius, supainiojo mano skaitiklio numerį su kaimyno.
Visa tai jis surašė ir raštu, įspaudė spaudą ir pasirašė“, – pasakojo Denisas. Jis manė, kad to ir pakaks atsiradusiai problemai įveikti.
Jis nufotografavo meistro pasirašytą lapą ir nusiuntė „ESO" įmonei: „Sulaukiau atsakymo, kad viską sutvarkys ir pasirūpins, kad atsiradusi klaida būtų ištaisyta.“
Tačiau gegužės mėnesį Denisas sulaukė akibrokšto – į jį kreipėsi skolų išieškojimo agentūra.
„Jie mane pradėjo terorizuoti ir, lyg to būtų maža, dar priskaičiavo ir administravimo išlaidas.
Vėl susisiekiau su „ESO" ir vėl jiems išsiunčiau dokumentą. Įmonės atstovas manęs atsiprašė ir vėl pažadėjo, kad viską sutvarkys“, – teigė vyras.
Situacija tapo nebevaldoma
Galiausiai Denisas vėl liko nieko nepešęs ir, kaip pats sako, šiuo metu situacija jau tapo tiesiog nebepakeliama.
„Situacija tapo nebevaldoma. Skolų išieškotojai man dažnai skambina, siuntinėja elektroninius laiškus, rašo žinutes. Aš su jais susisiekiau, sutarėme, kad ir jiems nusiųsiu tą elektriko surašytą dokumentą. Bet man buvo pareiškta, kad toks „popierius“ neįrodo, jog nebėra skolos“, – piktinosi Denisas.
Jis yra sąžiningas elektros vartotojas, visada už suvartotą energiją atsiskaito laiku. Užtat ši situacija jį žeidžia.
„Jaučiuosi terorizuojamas. Visgi suma, kurią esą esu skolingas, yra nemaža“, – sakė vyriškis.
Išieškojimą nutraukė
Susisiekus su „ESO“ Komunikacijos skyriaus vadovu Martynu Burba, šis patikino, kad toks atvejis išties buvo, o viskas įvyko dėl žmogiškosios klaidos.
„Dėl žmogiškosios darbuotojo klaidos buvo užfiksuotas netikslus klientui įrengto skaitiklio numeris. Nuoširdžiai atsiprašome kliento dėl šios klaidos.
Patvirtiname, jog klientas neturi jokių įsiskolinimų ir dėl mūsų klaidos pradėtas skolos išieškojimas nutrauktas. Suprantame, kad dėl to klientas patyrė papildomų rūpesčių ir dėl to labai apgailestaujame.
Užtikriname, kad tokie atvejai yra itin reti. Dedame visas pastangas, kad tai nesikartotų ateityje“, – situaciją komentavo M.Burba.