Kauniečių aptarnavimo centras „Mano Kaunas“ apims visas Kauno savivaldybės įmones. Gyventojai nuo šiol atsakymus į visus klausimus galės greitai rasti socialinio tinklo „Facebook“ puslapyje „Mano Kaunas“ arba paskambinę nemokamu telefonu 8 800 20 000.
Paskambinus šiuo telefonu, žmonės išgirs žinomo laidų vedėjo, rašytojo Ryčio Zemkausko balsą. Priimti naujų darbuotojų dėl plečiamų paslaugų sąrašo nereikėjo.
Trijose miesto vietose įsikūrusiame centre gyvai aptarnaujami bendrovių „Kauno švara“, „Kauno energija“ ir „Kauno vandenys“ klientai, kurie gali sudaryti sutartis, gauti reikiamas pažymas, pateikti prašymus, sumokėti mokesčius ir gauti visą rūpimą informaciją.
Iki metų pabaigos centre „Mano Kaunas“ bus teikiamos visų savivaldybės įmonių paslaugos.
„Žmogui nusipirkus butą, sutartis su komunalinių paslaugų tiekėjais bus galima sudaryti vienoje vietoje“, – vieną tokio centro privalumų nurodė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas.
Pasak jo, klientų aptarnavimas viešajame sektoriuje Kaune daugelį metų buvo itin prasto lygio, todėl dabar šiai sričiai teikiamas ypatingas dėmesys.
Kaunas tapo pirmuoju šalies miestu, sukūrusiu tokį centrą viešajame sektoriuje ir suteikusį galimybę žmonėms bendrauti per socialinį tinklą „Facebook“. Pastaroji bendravimo forma itin turėtų patikti jauniems žmonėms.
G.Petrauskas pranešė apie norus gyventojams už savivaldybės įmonių teikiamas paslaugas siųsti tik vieną sąskaitą, tačiau reikės išspręsti sudėtingus techninius trukdžius.