Vienos iš Varšuvoje įsikūrusių „Carrefour“ parduotuvių darbuotojai pradeda vykdyti bandomąją programą „SąSiatki“, informuoja Lenkijos žiniasklaida.
Ši programa gali sudominti nemažą būrį pirkėjų, kadangi suteikia galimybę apsipirkti neišeinant iš namų. Pradedamo vykdyti projekto esmė yra tokia: asmuo, kuris apsipirks „Carrefour“ parduotuvėje, paims ir savo kaimynų pirkinius. Ir pristatys jiems tuos pirkinius į namus. Gal būt, net ir kitiems žmonėms, kurie gyvena tokiose vietose, į kurias pakeliui į namus gali užsukti geradarys.
Užsisakyti prekių bus galima naudojantis mobiliąja programėle, o pati prekių pristatymo tvarka primins principą, kurį taiko pakeleivių paieškos paslaugą teikianti tarnyba „BlaBlaCar“, siūlanti bendras keliones privačiu automobiliu tuo pačiu maršrutu ketinantiems vykti žmonėms. Prekybos tinklo „Carrefour“ parduotuvėje užsisakytos prekės bus pristatomos „progai pasitaikius“.
Idėja iš už Atlanto
Birželio pradžioje įgyvendinti analogišką sumanymą nusprendė Amerikos mažmeninės prekybos tinklas „Walmart“. Tačiau ten pirkinius į namus pristato ne pirkėjai, o bendrovės darbuotojai – grįždami iš darbo. Pirktų prekių pristatymas, pasitelkiant savo darbuotojus, yra alternatyva tradiciniam „Walmart“ prekių pristatymo būdui, kai jos išvežiojamos bendrovės sunkvežimiais.
Tiek „Wallmart“, tiek ir „Carrefour“ keletą savaičių analizuos rezultatus, kad galėtų įsitikinti, ar tokie bendri apsipirkimai pasiteisina.
Na, o kad šis sumanymas iš už Atlanto vandenyno per Lenkiją anksčiau ar vėliau pasieks ir Lietuvą, tikriausiai, yra tik laiko klausimas. Ir nors Lietuvoje savo parduotuvių neturi nei amerikiečių tinklas „Wallmart“, nei prancūzų „Carrefour“, jei šis sumanymas pasiteisins, konkuruodami tarpusavyje kiti tinklai, be abejo, neatsiliks. Pirkėjams nuo to tik geriau – jie turės galimybę rinktis.
Parengė Leonas Grybauskas