Bendrovės „Fazer Bakery Baltic“ generalinis direktorius MIndaugas Snarskis pripažino, kad duonos kepėjai Lietuvoje išgyvena ne pačius geriausius laikus, mat rinka traukiasi. Tokius pokyčius didžia dalimi lėmė demografinė situacija ir kintantys žmonių įpročiai.
„Fazer Lietuva“ pardavimų augimas tęsiasi septynerius metus, tačiau specialistams tenka kaskart spręsti rimtą galvosūkį, kaip įtikti vartotojui. Štai kauniečiai visiškai atsisakė nepjaustytos duonos, nes ji visiškai prarado paklausą.
Duonos užkandžiai yra vienas tų produktų, kurių pardavimai didėja. Dalis pirkėjų jais keičia bulvių traškučius, nes tiki, kad duonos užkandžiai naudingesni sveikatai. Kai kuriose užsienio šalyse šios tendencijos dar ryškesnės.
Pasak M.Snarskio, duonos užkandžiai palankesni eksportai plėtrai, nes ilgresnis jų galiojimo laikas. „Fazer Lietuva“ šį gaminį jau eksportuoja į Baltijos šalis, Daniją. Netrukus pirmosios partijos iškeliaus į Rusiją, toliau eilėje - Suomija.
Bendrovės vadovas mano, kad ateityje duonos užkandžiai gali pasiekti 7-8 proc. įmonės apyvartos.
„Fazer Lietuva“ yra viena didžiausių šalies kepyklų, kurioje dirba 240 žmonių. Bendrovės apyvarta pernai siekė 16,6 mln. eurų.