Geriausių Europos darbdavių sąrašą kasmet sudaranti organizacija „Great Place to Work“ (GPTW), bendrovei „Mars“ taip pat skyrė specialų apdovanojimą už bendruomeniškumą skatinančias iniciatyvas.
Geriausio darbdavio rinkimuose iš viso šiemet dalyvavo 2300 tarptautinių bendrovių, kurios savo veiklą vykdo ne mažiau kaip trijose Europos šalyse. Konkursas vyksta apklausiant tų įmonių darbuotojus. Iš viso šiemet apklausoje dalyvavo 1,5 mln. darbuotojų. Į geriausių darbdavių Europoje dešimtuką pateko tokios įmonės kaip „Cisco“, „Hilton“ ir „Microsoft“.
„Šis pripažinimas mūsų bendrovei yra didelis pasiekimas, kuris įrodo, jog gyvename laikydamiesi teisingų principų. Svarbiausia – šis apdovanojimas tai 18400 mūsų Europos regione dirbančių darbuotojų ir jų tarpusavio bendradarbiavimo įvertinimas“, – sakė „Mars“ Europos regiono pardavimų prezidentas Juanas Martinas. – „Būtent gebėjimas bendradarbiauti bendrovę „Mars“ paverčia unikalia ir tokia vieta, kurioje žmonės nori dirbti. Toks įvertinimas dar labiau sustiprina mūsų ryžtą išlaikyti aukščiausius darbo kokybės standartus kiekvieną dieną“.
„Mars“ darbuotojams suteikia išskirtines darbo sąlygas. Bendrovėje darbo vietos yra atviros ir skatinančios bendradarbiavimą – vadovų darbo vietos nėra atskirtos nuo kitų darbuotojų. Į darbą yra leidžiama atsivesti savo augintinius. Be to, čia veikia lankstaus darbo programos, suteikiamos galimybes telekomunikacijų pagalba dirbti per atstumą bei siūlomos sutrumpintos darbo savaitės programa, skirta išlaikyti sveiką balansą tarp darbo ir laisvalaikio.
„Mars“ yra nepriklausoma bendrovė, kuri priklauso Marsų šeimai, todėl stipri, unikali ir prasminga korporatyvinė kultūra, kurios bendrai laikosi darbuotojai, yra vienas iš svarbiausių „Mars“ politikos polių.
Ypatingą dėmesį ir didelius resursus „Mars“ skiria įvairioms žmonių bendruomenėms. Bendrovės vykdoma labdaringa veikla, kuri yra „Mars“ savanorystės programos dalis, siekiama pagerinti bendruomenių, kuriose „Mars“ vykdo veiklą, gyvenimo sąlygas. „Mars“ labdaringa veikla yra glaudžiai susijusi su bendrovės parduodamais produktais, todėl tai įkvepia darbuotojus ir leidžia jiems pajausti, jog tai, ką jie daro, yra daugiau nei vien tik darbas: 9 ir 10 darbuotojų sako, kad jaučiasi gerai prisidėję prie visuomeninių projektų.