Italai raginami fotografuoti tramvajų, kuriam ant šonų puikuojasi lietuviškų šaltibarščių nuotrauka, įvairiose Romos vietose ir nuotraukas skelbti feisbuko paskyroje „Turismo Lituania“, iliustruotoje „Real is beautiful“ ženklu ir tokia pat grotažyme.
„Šaltibarštinis“ tramvajus po Romą važinės iki gegužės pabaigos. Kaip paaiškino VTD atstovai, tai- viena iš kompleksinės rinkodaros priemonių, kurias įgyvendina Lietuvos turizmo atstovybė Italijoje – rinkodaros ir viešųjų ryšių kompanija AIGO.
VTD atstovė Gerda Butkuvienė sakė, kad kampanija skirta Lietuvos žinomumui didinti ir atvykstamajam turizmui iš Italijos skatinti.
Kol kas, nuo praėjusios savaitės pabaigos, italai nuotraukomis dar nepasidalijo. Tiesa, vienas lietuvis paskyroje italų kalba pokštaudamas paskelbė troleibuso, puošto cepelinų nuotraukomis, vaizdu.
„Beje, įdomu, kad judėjimo „Slow Food“ („lėto maisto“) pradininkas italas C.Petrini lietuviškus šaltibarščius yra pavadinęs estetiškiausia šalta sriuba pasaulyje“, – pabrėžė G.Butkuvienė.