Praėję metai įmonių grupei buvo sėkmingi, jai priklausančios bendrovės augo ir išlaikė finansinį stabilumą. „Verslai ne tik išlaviravo ypač dinamiškoje elektroninių prietaisų rinkoje, tačiau sugebėjo sugeneruoti papildomų verčių klientams ir partneriams. Nuolatos keičiantis technologijoms, mūsų produktų asortimentą papildė arba smarkiai paaugino visiškai naujos kategorijos, kaip bepiločiai orlaiviai, išmanieji dėvimi įrenginiai, fiksuojantys fizinio aktyvumo statistiką, nauji buitinės technikos prietaisai, virtualios realybės akiniai ir pan. 2016 m. ypač sėkmingi buvo „ACME Film“, kuri Baltijos šalyse užsiima filmų platinimu“, – sakė Tomas Palšis, UAB „ACME Grupė“, valdančios UAB „ACC Distribution“, UAB „AVAD Baltic“, UAB „ACME Europe“, UAB „ACME Film“, UAB „Servisa ICT“, UAB „Audis“, UAB „Agropro“ ir kitas bendroves, direktorius.
Pasak Tomo Palšio, „ACC Distribution“ grupės apyvarta nežymiai sumažėjo, tai nulėmė besitraukianti nešiojamų kompiuterių rinka. Rinkoje pastebima, kad vartotojai elektroninių įrenginių perka mažiau, tačiau jiems išleidžia daugiau pajamų. Nepaisant kai kurių segmentų susitraukimo, „ACC Distribution“ buitinės technikos pardavimai išaugo beveik 41 proc., išmaniųjų įrenginių, išmanių namų kategorijai priklausančių prekių pardavimai padidėjo beveik 2,4 karto. Bepiločių orlaivių pardavimai lyginant 2016 m. su 2015 m. padvigubėjo, o komercinių ekranų (angl. Digital Signage) pardavimai praėjusiais metais išaugo 2,2 karto. Be to, 40 proc. ūgtelėjo ir „ACC Distribution“ atstovaujamų „Sharp“ ir „Hitachi“ televizorių pardavimai.
UAB „AVAD Baltic“ apyvarta išaugo beveik 38 proc. lyginant 2016 m. su 2015 m. ir pernai siekė 167 mln. eurų. „Šios bendrovės Baltijos šalyse atstovaujamo prekinio ženklo „Apple“ produktų patrauklumas ir toliau auga, o išmaniųjų telefonų „iPhone“ pardavimai sudarė didžiausią bendrovės apyvartos dalį“, – teigė Tomas Palšis pridurdamas, kad Baltijos šalyse praėjusiais metais išaugo UAB „AVAD Baltic“ autorizuotų partnerių skaičius.
Kalbėdamas apie UAB „ACME Europe“ konsoliduotą apyvartą, „ACME Grupės“ direktorius nurodė, jog lyginant 2016 m. su 2015 m. pastaroji iš tiesioginės prekybinės veiklos paaugo 2,6 proc. Esminės šio pokyčio priežastys buvo stabilumo išlaikymas Baltijos šalių rinkoje ir augimas Vakarų Europos šalyse. Bendrovės pajamos labiausiai augo parduodant mobiliųjų telefonų aksesuarus, veiksmo – aktyvaus sporto kameras, taip pat atradus naują produktų segmentą – dėvimus išmaniuosius įrenginius.
Įmonių grupės direktoriaus teigimu, praėję metai ypač sėkmingi buvo „ACME Film“ grupei, nes konsoliduota apyvarta 2016 m. siekė 7,8 mln. eurų ir tai net 39 proc. daugiau nei 2015 m. Pagrindinės priežastys, sugeneravusios rekordinį pokytį, buvo augantis įvežamų filmų skaičius, gerėjanti filmų kokybė vaizdo ir sukeliamų įspūdžių prasme bei didėjantis kino teatrų lankytojų skaičius, kuris 2016 m. Lietuvoje siekė apie 3,7 mln., kai tuo tarpu 2015 m. buvo tik 3,3 mln.
Užsimindamas apie 2017 m. planus, Tomas Palšis įvardijo, kad augant verslui, didelis dėmesys bus skiriamas vidaus procesų efektyvinimui, veiklos kontrolei, rizikų valdymui, darbuotojų kompetencijos kėlimui ir kitiems aspektams. „Mūsų tikslas – jau 2017 m. perkopti istorinę 400 mln. eurų ribą“, – ambicingais planais pasidalijo „ACME Grupės“ direktorius.
Vienas iš nemažiau svarbių „ACME Grupės“ tikslų – ne tik siekti ambicingų verslo planų, tačiau savo pasiekimais dalytis su tais, kuriems ypatingai reikia pagalbos. Praėjusiais metais įmonių grupė drauge su savo darbuotojais vėžiu sergančių vaikų gydymui paaukojo daugiau nei 17 tūkst. eurų, parėmė Kauno moterų rankinio komandą “ACME-Žalgiris“ ir kitų sporto šakų atstovus. Taip pat puoselėjo gamtos išteklių tausojimo idėjas ir prisidėjo prie šios srities projektų.