„Taigi nusipirkus bilietą iš Stavangerio i Ryga su vienu persėdimu Osle, toli gražu nereiškia, jog pradėjęs kelione Stavangeryje tikrai atkeliausi į Ryga. Jei neturėsi su savimi pasiėmęs pakankamai lėšų liksi Osle – įkalintas mieste, į kurį visai nesiruošei“, – pasakojo Elena.
Baisi naujiena
Elena – pensininkė, vykusi į Norvegiją aplankyti savo vaikų. Bilietus kelionei ji pirko per bilietų platinimo sistemą „Greitai.lt“.
„Per „Greitai.lt“ nusipirkau kelionės bilietą Stavangeris (Norvegija)- Ryga ( Latvija). Buvo nurodyta, jog kelionė bus su persėdimu Osle“, – pasakojo Elena.
Kelionė prasidėjo normaliai, tačiau atvykus į Oslą prasidėjo problemos. Pasirodo, kelionė į Rygą vyksta visai ne iš Oslo.
„Jei nori nukakti į Ryga, pirma kaip nori turi atsidurti Sandefjorde! tai net 92 km nuo Oslo! Į kelionės kainą kelionė į Sandefjordą nebuvo įskaičiuota. Daryk, žmogau, ką nori. Neturi pinigu – tavo paties reikalas!“, – piktinosi moteris.
Paskambinus į „Greitai.lt“ moteris teigė pagalbos nesulaukusi: „Atsakė, kad prieš užsakant bilietus kažkur buvo nurodyta jog kelionė vyks iš Sandefjordo. Šito dabar jau niekaip patikrinti negaliu, bet atsiųstame biliete nurodoma, kad kelionė vyksta iš Oslo.“
Padėjo dukra
„Net negaliu aprašyti, kokį stresą patyriau“, – susijaudinimo neslėpė moteris.
Ją išgelbėjo vaikų atsisveikinant įbruktos 1000 kronų. „Kai man siūlė pinigus, atsisakinėjau, nes kam man jų reikia?Bilietas juk apmokėtas, be to nei norvegų, nei anglų kalbos nemoku“, – pasakojo Elena.
Vėliau pasirodė, kad jei pinigų nebūtų paėmusi, moters kelionė galėjo baigtis kur kas prasčiau. Iš oro uosto Elena paskambino dukrai, ši susisiekė su oro uosto administracija.
Laimei darbuotojai pagelbėjo. „Vienas mane palydėjo iki traukinio, kuriuo aš galėsiu atsirasti reikiamame oro uoste“, – džiaugėsi Elena. Už traukinio bilietą ji sumokėjo 40 eurų, o Sandefjordo oro uoste dar turėjo sumokėti 38 eurų registracijos mokestį.
„Kompanija „Greitai.lt“, pasiūliusi ir pardavus keliones bilietą, į bilieto kaina šitų 78 eurų ir jokiu perspėjimų jog dar tiek reikės mokėti kelionės metu nedavė. Ir laimei, kad šitie pinigai pas mane buvo. O jei ne?“, – kalbėjo Elena.
Kaltas neatidumas
Susisiekus su „Greitai.lt“, kompanijos telemarketingo ir b2b pardavimų vadovas Vitalijus Osipovas paaiškino, kad perkant bilietus buvo nurodyta, kad skrydžiai vyks iš skirtingų oro uostų.
Išties, nors biliete, kurį atsispausdino Elena parašyta, kad kelionė į Rygą vyks iš Oslo, apačioje, mažesnėmis raidėmis nurodoma, kad kelionė iš Oslo vyks iš Sandefjordo oro uosto. Žinoma, tokios informacijos galima ir nepastebėti, bet V.Osipovas aiškino, kad aiškiai visa informacija pateikiama užsakant lėktuvo bilietus.
„Kaip matote iš ekrano nuotraukos, viršuje mes aiškiai pateikiame informaciją apie tai, kad užsakymą sudaro keli bilietai. Paspaudus „Skaityti plačiau“ matoma detalesnė informacija. Išskleidus skrydžio išklotinę šiame žingsnyje irgi matoma, kad yra skirtingi oro uostai ir atskiri bilietai „, – sakė jis.
„Greitai.lt“ atstovas pasakojo, kad visuose pasiūlymuose aiškiai nurodoma, jog persėdimo taške keičiasi oro uostai ir šią informaciją klientai mato dar prieš atliekant rezervaciją, tad viską reiktų pažiūrėti prieš spausdinant bilietą.
„Visada siekiame, kad mūsų klientai pilnai suprastų visą mūsų puslapyje pateiktą informaciją, tačiau kartais žmonės dėl vienokių ar kitokių priežasčių neskaito jiems pateiktos informacijos ir skuba ko greičiau pabaigti pirkimo procesą.
Apgailestaujame, kad poniai Elenai teko patirti nepatogumų dėl persėdimo skirtingose Oslo oro uostuose, tačiau tokiu atveju galime tik patarti visada atidžiai peržiūrėti skrydžio išklotinę“, – kalbėjo V.Osipovas.