Pasak Birutės Kalanovaitės, PLC „Panorama“ generalinės direktorės, didėjančiai apyvartai įtakos turėjo augantis naujų ir lojalių pirkėjų srautas.
„Naujos šiuolaikinio pirkėjo poreikius atitinkančios parduotuvės, didesnis maitinimo vietų skaičius lankytojų srautą per metus padidino 6,5 proc. Viena iš pagrindinių to priežasčių – kaimynystėje kylantys verslo centrai ir besikuriantys gyvenamieji kvartalai, iš kurių žmonės apsilanko tiek apsipirkti, tiek papietauti“, – teigia B. Kalanovaitė.
PLC „Panorama“ vadovė sako, kad nuolatiniam lojalių pirkėjų srautui įtakos turi ne tik naujos prekybos vietos, tačiau ir aptarnavimas.
„Vienas iš mūsų prioritetinių tikslų – aptarnavimo kultūros gerinimas, todėl nuolat konsultuojame, bendradarbiaujame su nuomininkais, rengiame jiems tęstinius mokymus. Pastebime, kad tai pasiteisina, o mūsų ištikimi lankytojai tai vertina. Jie ne tik įsigyja reikalingų prekių, tačiau ir praleidžia daugiau laiko – vakarieniauja restoranuose, apsilanko renginiuose ar parodose“, – sako B. Kalanovaitė.
2016 m. labiausiai paaugo optikos ir farmacijos (16,5 proc.), paslaugų (16,1 proc.) parduotuvių apyvarta. Pastebimai padidėjo ir sporto bei laisvalaikio (13 proc.), gurmaniškų prekių (11 proc.), kosmetikos ir parfumerijos parduotuvių (apie 10 proc.) pardavimai bei restoranų, kavinių (apie 10 proc.) apyvarta.
Pernai PLC „Panorama“ buvo atidarytos naujos avalynės, kosmetikos ir parfumerijos, galanterijos, garso aparatūros parduotuvės, restoranai ir kavinės.
Pasak B. Kalanovaitės, šiemet naujų parduotuvių, salonų atidarymas bei esamų prekybos vietų atnaujinimas bus orientuoti į miesto gyvenimo ritmu judantį žmogų, kuris vertina gerą aptarnavimą, ieško kokybiškų įdomesnių prekių už prieinamą kainą, mėgsta gardų maistą bei patogiai apsipirkti.
Nuo kovo 1 dienos PLC „Panorama“ – pirmasis iš didžiųjų Vilniaus prekybos centrų – viena valanda sutrumpino parduotuvių darbo laiką. Restoranų, kavinių ir paslaugų darbo laikas išliko nepakitęs.