Į šios šalies įmonę „Yamaoka co“.,ltd iškeliavo bandomoji siunta su
šaldytais kalakutienos gaminiais vakuume, o balandį prasidės nuolatinė
prekyba.
„Plėsdamas prekybos geografiją fabrikas nuolat atsinaujina: šiomis
dienomis įsigijome naujų krovininių automobilių, faršo įrangą.
Turime pasirašę sutartį dėl naujos pakavimo bei vakuumavimo linijos,
ketiname investuoti į dabartinės gamyklos priestatą, skiriant lėšų ir
papildomai įrangai. Šios investicijos leis dar labiau padidinti
prekybą“, – teigė įmonės „Arvi kalakutai“ vadovas Matas Niparavičius.
Kalakutiena yra vertinama ne tik užsienyje.
M.Niparavičius pastebėjo, jog Lietuvoje smarkiai keičiasi maisto
gaminimo kultūra, populiarėja greičiau ir patogiau gaminamas maistas,
žmonės vis labiau rūpinasi sveika mityba.
„Vartotojai vis dažniau renkasi sveikesnę mėsą – kalakutieną. Jei
2014-aisiais vienas Lietuvos gyventojas vidutiniškai suvartodavo 2
kilogramus kalakutienos, tai 2016-aisiais – 2,5 kg.
Mūsų įmonės pardavimai praėjusiais metais išaugo 11 proc. Šiemet
planuojame didinti apimtis 16 proc. daugiau nei praėjusiais metais“, –
pasakojo M.Niparavičius.
Didžiausią dalį savo produkcijos įmonė „Arvi kalakutai“ realizuoja
Lietuvoje – apie 66 proc., Latvijoje – 12 proc., Estijoje – 10 proc.
Lietuviška kalakutiena eksportuojama į Švediją, Suomiją, Daniją,
Belgiją, Olandiją, Jungtinę Karalystę, Vokietiją, Čekiją, Baltarusiją.
˙