Sertifikatas atnaujintas atlikus bendrovės teikiamų paslaugų auditą. Anksčiau „FL Technics“ turėjo sertifikatą atlikti tik siauro fiuzeliažo lėktuvų techninę priežiūrą, o dažniausiai į angarus įriedėdavo „Airbus 320“, „Boeing 737“, „Boeing 767“ modelių orlaiviai.
Didieji „Airbus 330“ bus aptarnaujami Kaune veikiančiame „FL Technics“ padalinyje, tačiau bendrovės atstovai tikino kol kas negalintys pranešti tikslios datas, kada Kaune nusileis pirmasis „Airbus A330“.
„Šiuo metu vyksta derybos su potencialiu klientu“, – pranešė „FL Technics“ atstovas Antonas Tisovas.
Šio modelio orlaivius naudoja Suomijos bendrovė „Finnair“, Rusijos „Aeroflot“, Lenkijos užsakomųjų skrydžių bendrovė „Enter Air“. Vien Europoje tokių bendrovių yra apie 100. Šiuo metu visame pasaulyje skraido apie 1200 „Airbus 330“ orlaivių.
„Dauguma mūsų klientų naudoja arba planuoja įsigyti plataus fiuzeliažo orlaivių, todėl džiaugiamės galėdami pasiūlyti jiems savo paslaugas“, – kalbėjo „FL Technics“ vadovas Žilvinas Lapinskas.
Pasak įmonės vadovo, naujasis sertifikatas suteikia galimybę sumažinti priklausomybę nuo sezoniškumo. Populiariųjų „Airbus 320“, „Boeing 737“ lėktuvų valdytojai vizitus remonto dirbtuvėse planuoja žiemą, siekdami didžiausio pelno vasarą, o plataus korpuso orlaiviai skraido ir yra taisomi visus metus.
„FL Technics“ padaliniai taip pat veikia Vilniuje, Maskvoje, Džakartoje, Bankoke.