„Tampo liūtą už ūsų“, – būtent taip būtų galima apibūdinti naująją „McDonald“ kavos reklamos kampaniją. Ši kartą reklamai pasirinkta kiek neįprasta strategija, mat čia erzinami hipsteriai.
Reklamos tikslas – parodyti, koks kartais sudėtingas gali būti pasaulis, kai tu tiesiog nori nusipirkti paprasčiausią puodelį kavos.
Reklamoje rodomi sutrikę klientai, kurie skirtingose kavinėse bando nusipirkti puodelį kavos ir vis susiduria su tam tikromis kliūtimis: tai per ilgas kavos meniu, tai nežmoniška kaina ar paprasčiausiai neaiškus kavos pateikimas.
Galiausiai reklamos pabaigoje parodoma, kaip klientas kavos įsigyja „McDonald“ restorane ir tai, kad čia neegzistuoja jokios kliūtys ar nesusipratimai.
Šią reklamą sukūrė restorano „McDonald“ reklamos agentūra „Leo Burnett“.
Reklama vasario 17 dieną buvo paskelbta soc. tinkle „Youtube“ ir jau yra peržiūrėta beveik 25 tūkst. kartų.
„Kavos rinka tapo šiek tiek komplikuota, ar ne? Tačiau su „McCafé“ nebus jokių sudėtingų situacijų bei nervinimosi, tik šviežiai maltos pupelės, kurios sukurs puikaus skonio kavą. Tai paprasta“, – rašoma soc. tinklo „Youtube“ reklamos aprašyme.