Departamentas planuoja tam skirti iki 42 tūkst. eurų.
Pirkimo reikalavimuose nurodoma, kad iki trijų minučių trukmės
filmas „turi būti originalus ir sukurtas pagal naują, niekur
nematytą scenarijų“, o pats scenarijus – turėti aiškią
siužetinę liniją ir visus filmo scenarijui įprastus komponentus.
Pageidaujama, kad klipas pristatytų Lietuvą visais keturiais
metų laikais, jis turėtų būti sukurtas anglų kalba, pageidaujama,
kad jus būtų subtitruotas kitomis kalbomis.
Tiekėjas taip pat turės sukurti trumpąją – iki minutės
trukmės filmo versiją.
„Pageidautina, kad pasaulis Lietuvą pamatytų kitokią nei yra
įprasta šalis matyti turizmo galimybes pristatančiuose kitų
šalių įvaizdiniuose filmuose (...). Filmas turi būti sukurtas
pasitelkiant įspūdingiausius Lietuvos vaizdus, ypač akcentuojant
turtingą ir unikalų Lietuvos gamtos ir kultūros paveldą, prie
vaizdų priderinant įspūdį sustiprinantį garso takelį“, –
rašo konkurso rengėjai.
Filmą ketinama demonstruoti per oficialius renginius, turizmo
parodose, pristatymuose, naudoti prezentacijose, susitikimų metu,
platinti per Lietuvos diplomatines atstovybes, taip pat internete,
todėl jis „turi žadinti žiūrovo norą juo dalytis socialiniuose
tinkluose“ ir „užsienio auditorijos susidomėjimą Lietuva kaip
turistine šalimi“.
Praėjusią savaitę naujienų portalui 15min.lt paskelbus
žinią, kad platformoje su šūkiu „Real is beautiful“ (Tikra yra
gražu) naudojamos ne tik Lietuvoje darytos iliustracijos. Po kritikos
lavinos Turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė pranešė
atsistatydinanti iš pareigų.