Išplatintame didžiausios tarptautinės turizmo organizacijos, vieninjančios 157 šalis, pranešime spaudai pristatomas naujasis Lietuvos turizmo šūkis, logotipas, papildomos jo ikonos, įdėta nuoroda į kampanijos video.
„Džiaugiamės, kad šiuos metus Darniojo turizmo metais paskelbusi Pasaulio turizmo organizacija turizmo, siekiančio išsaugoti natūralią gamtinę ir kultūrinę aplinką, principus įžvelgė ir mūsų naujojo prekės ženklo koncepcijoje.
Išties, kviesdami turistus į šalį, kurioje viskas tikra, natūralu ir autentiška, tikimės, kad jie gerbs mūsų gamtą, papročius, vietos bendruomenes“, – teigia Valstybinio turizmo departamento vadovė Jurgita Kazlauskienė.
Lietuvos turizmo prekės ženklas „Real is beautiful“ pristatytas 2016 m. spalio mėn. Šiuo metu jis aktyviai įvedamas į turizmo rinkodaros priemones, pristatomas nacionaliniuose ir tarptautiniuose turizmo renginiuose, parodose, socialinių tinklų profiliuose „Lietuva. O čia ar buvai?“, „Lithuania. Real is Beautiful“, kt.
Pagal naują turizmo prekės ženklo koncepciją sukurti virtualios realybės filmai, nauji turistiniai leidiniai.
Lietuva JT Pasaulio turizmo organizacijos nare yra nuo 2003 m.