„Pastebime tendenciją, kad mūsų šalies gyventojai kiekvienais metais rodo vis didesnį susidomėjimą žiemos pramogų prekėms. Jau nuo lapkričio iš lentynų graibstomos rogutės, lygumų slidės bei kitas šiam sportui skirtas inventorius. Aktyvus laisvalaikis bei sveika gyvensena – sparčiai Lietuvoje populiarėjančios tendencijos“, – sako „Kesko Senukai“ verslo vystymo vadybininkė Agnė Pilkauskaitė.
„Nors tradicinės medinės rogutės išlieka populiariausiomis, penktadaliu daugiau nei pernai šiemet nupirkta „Snowracer“ rogučių modelių bei sniego paspirtukų“, – apie pirkėjų pasirinkimą pasakoja A.Pilkauskaitė.
Po Naujųjų itin padidėjo pačiūžų pirkėjų – lyginant su lapkričiu ir gruodžiu, sausį šio žiemos sporto inventoriaus pardavimai išaugo apie 40 procentų. Tam didžiausią įtaką turėjo nukritusi oro temperatūra bei miestuose atidarytos čiuožyklos po atviru dangumi.
„Dažniausiai klientai renkasi italų gamintojų modelius. Taip pat vis dažniau atkreipia dėmesį ne tik į apavo patogumą ar kokybę, bet ir į jų išvaizdą. Klientai nori ant ledo atrodyti stilingai, todėl renkasi spalvotas ar raštuotas pačiūžas“, – sako verslo vystymo vadybininkė.
„Senukų“ specialistai teigia, kad renkantis pačiūžas svarbu atkreipti dėmesį į kelis aspektus. Pirmiausia, reikia pasirinkti tinkamą dydį – pačiūžos neturėtų spausti kojos, tačiau ir negali būti per laisvos. Taip pat jos turi gerai prilaikyti čiurną. Siūloma rinktis pačiūžas su anatominiu, prisitaikančiu prie pėdos, padu – taip mažiau pavargs kojos, o čiuožimas taps kur kas malonesnis.