„Tele2“ žengia į Kauną su nauju projektu, ieško darbuotojų

2017 m. sausio 11 d. 10:35
Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė kurianti naują verslo klientų aptarnavimo centrą Kaune. Planuojama, kad jame dirbs per 20 specialistų, kurie verslo klientus aptarnaus telefonu bei raštu, atsakinės į klientų klausimus, užduotus „Tele2“ savitarnos sistemoje.
Daugiau nuotraukų (12)
Kaune šiuo metu veikia 4 bendrovės privačių klientų aptarnavimo salonai ir vienas verslo klientų aptarnavimo salonas. Naujasis verslo klientų aptarnavimo centras bus pirmasis Kaune, jis aptarnaus operatoriaus klientus visoje Lietuvoje.
„Dėmesį į atsinaujinantį Kauną atkreipia vis daugiau verslo, pastebinčio mūsų veržlaus miesto privalumus. O atkreiptas dėmesys vis dažniau virsta sprendimais investuoti mūsų mieste.
Kiekviena Kaune naujai sukurta darbo vieta man yra pati puikiausia naujiena. Pokyčius išgyvenančio Kauno ir „Tele2“ vertybės yra labai panašios – kauniečiai yra drąsūs priimdami iššūkius, atviri, nuoširdūs ir labiau mėgsta veikti nei kalbėti. Todėl neabejoju, kad Kaune veiksiantis bendrovės padalinys veiks kaip šveicariškas laikrodis“, – kalbėjo Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.
„Iki šiol visi nacionaliniu mastu veikiantys padaliniai buvo įsikūrę sostinėje. Kaune atidaromas padalinys yra pirmasis mūsų verslo klientų aptarnavimo centras. Jis labai svarbus, nes užtikrinsime aukštą aptarnavimo kokybę. Stengsimės iki atidarymo surasti reikiamą specialistų skaičių, kad nuo pat pirmų dienų centras veiktų pilnu pajėgumu“, – sakė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
Pasak jo, Kaunas pasirinktas tiek dės geografinės padėties, tiek dėl mieste vykstančių pokyčių, specialistų gausos. Biuras įsikurs Partizanų g. 15A.
„Dėl sprendimo kurtis Kaune apsisprendėme per kelias valandas“, – kalbėjo P.Masiulis. Anksčiau „Tele2“ samdė šiai paslaugai atlikti kitas bendroves, tačiau aptarnauti verslo klientus pribrendo poreikis teikti kokybiškesnes paslaugas. Pernai bendrovės verslo klientų skaičius augo apie 10 proc.
P.Masiulis neatmetė, kad ateityje į Kauną gali būti perkelta ir daugiau paslaugų.
„Prognozuoti pokyčius šioje srityje labai sunku, net per metus įvyksta labai didelių pokyčių ir gali atsirasti poreikis plėsti veiklą“, – komentavo P.Masiulis.
Naujasis verslo klientų centras duris atvers kovo mėnesį, įmonė darbuotojų pradeda ieškoti jau dabar.
Trečiąjį 2016 m. ketvirtį „Tele2“ paslaugomis naudojosi 160,1 tūkst. verslo klientų – 10,8 proc. daugiau negu prieš metus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.