Verslo talkininkai sulaukė ir pagyrimo, ir priekaištų

2017 m. sausio 10 d. 10:59
Besibaigiant 2016 metams finansų įstaigos „Investicijų ir verslo garantijos“ (INVEGA), kuri įgyvendina įvairias verslo skatinimo priemones, užsakymu atliktas klientų pasitenkinimo tyrimas atskleidė, kad geriausiai klientai vertina įstaigos naudą, veiklos skaidrumą ir komunikaciją bei informavimą.
Daugiau nuotraukų (2)
Bendras INVEGOS klientų pasitenkinimo indeksas siekia 8,8 balo 10 balų skalėje.
Klientų pasitenkinimo INVEGOS teikiamomis paslaugomis tyrimo, kurį atliko visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“, metu buvo apklausti 804 respondentai: 301 partneris (kredito įstaigų, ministerijų ir joms pavaldžių agentūrų atstovai) ir 503 verslo atstovai, kreipęsi į INVEGA dėl vienokių ar kitokių paslaugų.
„Bendras klientų pasitenkinimas INVEGOS teikiamomis paslaugomis yra aukštas – jis siekia 8,8 balo 10 balų skalėje. Tiek INVEGOS partnerių, tiek verslo atstovų pasitenkinimas yra panašaus lygmens – partnerių 8,9 balo, o verslo atstovų 8,8 balo“, – teigia Ignas Zokas, „Spinter tyrimai“ vadovas.
Palankiausiai INVEGOS partneriai ir verslo atstovai vertina šios įstaigos naudą ir reikalingumą (atitinkamai 9,3 ir 9,2 balo).
Taip pat aukšti veiklos skaidrumo (partnerių 9,1 balo ir verslo atstovų 9 balai), komunikacijos ir informavimo (abi respondentų grupės skyrė po 8,9 balo), administracinių ir profesinių gebėjimų (partneriai įvertino 8,8 balo), sprendimų priėmimo ir sutarties pasirašymo (partneriai įvertino 8,7 balo) vertinimai.
Santykinai žemesniais balais partneriai įvertino dokumentų derinimą ir pateikimą INVEGAI (8,6 balo), o verslo atstovai – konsultavimą (8,5 balo), administracinius ir profesinius gebėjimus (8,4 balo) ir paraiškų vertinimą ir sprendimų priėmimą (8,3 balo).
„INVEGA klientų pasitenkinimo tyrimą atliko pirmą kartą, todėl galėjome tik spėlioti, koks galėtų būti rezultatas.
Tai, kad mūsų partneriai ir verslas INVEGA teikiamas paslaugas vertina itin gerai, motyvuoja dirbti dar geriau ir įkvepia naujiems iššūkiams, – džiaugiasi Audrius Zabotka, INVEGA generalinis direktorius. – Kita vertus, INVEGOS kolektyvui tenka didelė atsakomybė išlaikyti tokio aukšto lygio teikiamų paslaugų kokybę, nes turėti gerą reputaciją ir patenkintus klientus yra labai svarbu bet kuriai įmonei“.
Anot A.Zabotkos, atliktas tyrimas atskleidė ir tai, kad įmonė turėtų skirti daugiau dėmesio sprendimų priėmimo operatyvumui bei aiškesniam grįžtamajam ryšiui užtikrinti.
„Toks klientų vertinimas INVEGAI nebuvo naujovė, todėl dar gerokai anksčiau pradėjome galvoti, kaip tai išspręsti. Pavyzdžiui, šiuo metu yra sukurta ir įmonės interneto svetainėje www.info.invega.lt paskelbta nauja paslauga, leidžianti įmonių, naujai pateikusių prašymą gauti „Invegos“ garantiją, atstovams ir garantuotas paskolas administruojantiems kredito įstaigų darbuotojams sekti garantijos statusą realiu laiku nuo pat prašymo įregistravimo iki sprendimo priėmimo.
Tokiu būdu reikalinga informacija klientus turėtų pasiekti greičiau ir aiškiau. Ateityje planuojama dar labiau praplėsti šios sistemos funkcijas“, – aiškina A. Zabotka.
Ilgalaikio bendradarbiavimo su klientais kokybę itin gerai atspindi ir klientų lojalumo, rekomendacijų kitiems naudotis įmonės paslaugomis indeksas. Šiuo atveju INVEGA taip pat pasižymi itin aukštu rodikliu: tarp partnerių jis siekia +82, tarp verslo atstovų +62.
Invegafinansinės garantijosklientai
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.