„Real is beautiful“ („Grožis tikrume“) – toks Lietuvos šūkis, kuriuo viliojami į Lietuvą užsieniečiai.
Šiemet spalį buvo paskelbta, kad Lietuva turės naują ženklą ir šūkį, skirtą turizmui. Jį ir visą turizmo pristatymo koncepciją sukurti užsakė Valstybinis turizmo departamentas (VTD), o įgyvendino reklamos agentūra „New!“. Visai naujai koncepcijai skirta 40 tūkst. eurų.
Telegraph.co.uk skelbia portalo „Family Break Finder“ sudarytą šūkių žemėlapį ir savo reitingą. Deja, bet Lietuvos šūkis „Real is beautiful“ atsidūrė blogiausiųjų dešimtuke ir užima jame aukštą vietą.
Galime pavydėti kaimynams latviams. Jų šūkis – geriausiųjų dešimtuke.
Geriausi šūkiai
1.Džibutis – „Djibeauty“
2.Škotija – „A spirit of its own“
3.Marokas – „Much mor“
4. Žaliasis Kyšulys – „No stress“
5. Graikija – „All time classic“
6. Latvija – „Best enjoyed slowly“
7. Argentina – „Beats to your rhythm“
8. Norvegija – „Powered by nature“
9. Austrija – „Arrive and revive“
10. Turkija – „Be our guest“
Blogiausi šūkiai
1.Vengrija – „Think Hungary more than expected“
2.Slovakila – „Travel in Slovakia – good idea“
3.Lietuva – „Real is beautiful“
4.Tunisas – „I feel like Tunisia“
5.Kipras – „Cyprus in your heart“
6.Hondūras – „Everything is here“
7.Ekvadoras – „All you need is Ecuador“
8.Urugvajus – „Uruguay natural“
9.Kataras – „Where dreams come to life“
10.Liuksemburgas – „Live your unexpected Luxembourg“.
Parengė Aida Murauskaitė