Rusijos sostinėje baigėsi konkursas „Rusijos grožis“ – ICON klube jau dvidešimt pirmąjį kartą surengta gražiausios Rusijos merginos karūnavimo ceremonija, rašo portalas „gazeta.ru“.
Nuo 1995 metų į Maskvą suvažiuoja gražuolės iš įvairių Rusijos regionų. Pernai nugalėtojos karūną gavo Aleksandra Čerepanova iš Vladivostoko. Šiemet nugalėtoja tapo 18-metė Lada Akimova iš Jekaterinburgo. Portalas pasidalijo nuotraukomis iš šio renginio.
Ne paslaptis, kad tokių konkursų nugalėtojoms paprastai atsiveria keliai į mados ir modelių verslo pasaulį, ir merginos iš pelenių neretai tampa (dažniausiai sėkmingai nutekėjusios) turtuolėmis.
Tokių pavyzdžių apsčiai turime ir Lietuvoje. Tačiau ne visada gražuolių likimai susiklosto kaip toj pasakoj apie Pelenę. Prisiminkime porą iš jų.
Štai vienos iš tokių merginų istorija, kurią, pasak internetinio leidinio „Top-model“, privalo žinoti kiekviena gražuolė.
100 dolerių per savaitę
1984 metais gimusi Jevgenija Volodina kažkada sudalyvavo Kazanėje vykusiame konkurse „Miss Reklama“, kur į ją dėmesį atkreipė garsus fotografas Aleksejus Vasiljevas. Jis ir atkėlė gražuolei vartus į modelių verslo pasaulį. Padaręs keletą merginos nuotraukų, porą iš jų nusiuntė į Paryžių – agentūrą „Viva“.
Ir kai abiturientė J.Volodina jau beveik buvo išlaikiusi egzaminus į Energetikos institutą, gavo žinią, kad jos laukia Paryžiuje.
„Pirmieji metai buvo labai sunkūs, – prisimena ypatingasis modelis. – Aš gaudavau mažiau kaip 100 dolerių per savaitę, gyvenau nuomojamame bute su modeliu iš Anglijos, nuo ryto iki išnaktų vaikščiojau į modelių atrankas“.
Tačiau šešių asmenų šeimoje, kuri glaudėsi vieno kambario „chruščiovkoje“, užaugusi mergina nepalūžo, ir jai netrukus dar kartą nusišypsojo sėkmė – įžymus amerikiečių mados fotografas Stevenas Meiselis pakvietė ją į Niujorką nusifotografuoti italų madų žurnalo „Vogue“ viršeliui.
Nuo to laiko jai tvirtai prigijo „Ženios Ženial“ – „genealiosios Ženios“ vardas (Ženia – mažybinė rusiško vardo Jevgenija forma; „ženial“ – iš pranc. „génial“ – puiki, geniali. – Red.).
Pasipylė užsakymai iš garsiausių mados namų. Gavusi pirmąjį didelį honorarą gražuolė rusė tėvams nupirko naują butą.
2002 metai jai buvo ypač sėkmingi. Mergina pasirašė sutartį su pasaulinio garso prekės ženklu „Gucci“ ir kartu su kita garsiąja ruse manekene Natalija Vodianova dalyvavo šio prekės ženklo reklamose. Po keleto mėnesių gražuolė jau dalyvavo Milano mados savaitėje „Gucci“ kolekcijos pristatyme. Tais pačiais metais mergina dalyvavo ir „Balmain“, „Christian Dior“, „Givenshy“ parodose – pradedančiai modelio karjerą gražuolei tai buvo puikus startas ir gera patirtis.
Po tokios svaiginamos sėkmės buvo ne tik pakilimų, bet ir kritimų. Pavyzdžiui, 2003 metais ji į akis krito prekės ženklo „Christian Dior“ atstovams, kurie pakvietė ją būti savo garsių kvepalų «J'adore» veidu. Dar nuo 1999 metų šių kvepalų veidu buvo supermodelis Carmen Kass, tačiau dizaineriai turėjo idėją šiek tiek pakeisti kvepalų formatą ir pakvietė naują modelį. Per modelių atranką buvo padaryta keletas nuotraukų, ir J. Volodiną patvirtino naujajam projektui.
Bet po kiek laiko „Christian Dior“ planai vėl pasikeitė. Jie nusprendė nedaryti tokių kardinalių pakeitimų reklaminėje kampanijoje ir vėl pasirašė sutartį su Carmen. Jevgenijai tai, aišku, buvo smūgis, bet veikiai ją pakvietė tapti kitų, ne mažiau prestižinių kvepalų veidu, tarp kurių „In Love Again“ (kompanija „Yves Saint Laurent“) ir „V“ (kompanija „Valentino“).
Na, o po to ypatingojo modelio gyvenimas pradėjo suktis beprotišku ritmu. Ji pradėjo bendradarbiauti su prestižiškiausiais ir įtakingiausiais prekių ženklais, jos aktyviai ir prisispyrus prašoma dalyvauti madų parodose ir nusifilmuoti brangiose reklamose, o jos profesionalumas daugumą konkurenčių palikdavo labai toli.
Per tolimesnę savo karjerą rusaitė bendradarbiavo su tokiais prekių ženklais, kaip „Celine“, D&G, „Fendi“, „Ann Taylor“, „Biotherm“, „Escada“, „Bvlgari“, „Zac Posen“, „Elie Tahari“, „Thierry Mugler beauty“.
Per keletą metų modelis dalyvavo įvairiuose kolekcijų pristatymuose ir parodose daugiau kaip pusantro tūkstančio kartų, o jos nuotraukos įvairiuose žurnaluose pasirodydavo taip dažnai, kad jau sunku buvo ir įsivaizduoti eilinį leidinio numerį be besipuikuojančios gražuolės ant blizgančio viršelio.
Drauge su kitomis merginomis – populiariais supermodeliais – Jevgenija 2005 metais nusifotografavo „Pirelli“ kalendoriui.
2007 metais ji dirbo su įžymiu Prancūzijos prekės ženklu „Eres“ – 1968 metais Irène Leroux sukurtu paplūdimio drabužių prekės ženklu, kuris nuo 1996 metų priklauso „Chanel“.
Mergina dažnai bendradarbiavo su „Louis Vuitton“, „Bloomingdale’s“, „Kenzo“ ir „Victoria’s Secret“, fotografavosi jų katalogams, demonstravo jų kolekcijas.
Keturis sezonus modelis dalyvavo garsiajame „Victoria’s Secret Fashion Show“.
Paskutinieji jos darbai – nuotraukos Ispanijos žurnalo „ELLE“ viršeliui ir keletas puikių nuotraukų, kur J.Volodina pristato prekės ženklo „Tak.Ori“ naują 2015 metų pavasario ir vasaros kolekciją.
Tragiška lemtis
O štai kitos gražuolės, Eleonoros Kondratiuk likimas susiklostė tragiškai.
1999 metų rugsėjo mėnesį visa Rusija buvo sukrėsta, kai prieš metus Sočyje vykusiame grožio konkurse titulą „Mis Žavesys 1998“ pelniusi gražuolė buvo aplieta sieros rūgštimi. Žmonės verkė sužinoję, kad likus parai iki skrydžio į Maskvą dalyvauti konkurse „Mis Rusija“ gražuolė blondinė buvo užpulta.
19-metę studentę, grįžtančią namo, pasitiko du vyrai ir šliūkštelėjo ant veido sieros rūgšties.
Šitaip Eleonorai meilinęsis pavyduolis Rubenas Grigorianas atkeršijo, kad ši atsisakė su juo susitikinėti. Tad pavydo priepuolio pagautas jis nusprendė: jei ne man, tada niekam...
Merginai rūgštis nudegino visą veidą, krūtinę, šoną. Kartu su motina ji vyko gydytis į Vokietiją.
Daktarai daug kartų persodino jai odą, plaukus, restauravo nosį, mėgino grąžinti regą...
Merginai teko iškęsti daugiau kaip 300 operacijų, regą pavyko sugrąžinti tik dalinai...
Parengė Leonas Grybauskas