Yra dalykas, kur Vilnius niekaip neįveikia Kauno

2016 m. gruodžio 7 d. 07:48
Šventiniu laikotarpiu Lietuvoje ypač padaugėja įvairiausių renginių ir koncertų, kurie sukviečia pilnas sales pramogų išsiilgusių žmonių.
Daugiau nuotraukų (1)
Toks pramogų troškulys Lietuvoje dažniausiai malšinamas Kauno „Žalgirio“ arenoje, o vilniečių publika neretai pamirštama, tad norint apsilankyti koncerte sostinės gyventojams tenka sėsti į automobilį ir keliauti į Kauną.
„Žalgirio“ arena – lankstesnė 
Renginių organizavimo įmonės „Medusa Concert“ direktorius Remigijus Knabikas teigė, kad dalykų, kurie „Žalgirio“ arenoje yra geresni nei Vilniaus „Siemens“ arenoje yra begalė.
„Mums dirbti „Žalgirio“ arenoje yra paprasčiau ir tam yra keletas priežasčių. Pirmiausia, jie turi labai aiškią kainodarą. Jie iš anksto praneša, kad keisis kaina ir pan., o tai yra labai gerai, kai tu organizuoji renginius ir naujas kainas iškart gali įsitraukti į sąmatą.
Kokia dabar situacija „Siemens“ arenoje, man pasakyti sunku, tačiau ten kainodara visada keičiasi. Niekada nežinai kokia bus galutinė nuomos kaina“, – pirmąją priežastį įvardino R.Knabikas.   Antroji, taip pat ne ką prastesnė. Tai – nepriklausoma bilietų pardavimo sistema.
„Tarkime, jei renginį organizuoji „Siemens“ arenoje, būtinai turi dirbti su „Tiketa“, o „Žalgirio“ arena leidžia rinktis savo norimą bilietų platintoją, todėl galima sutaupyti net kelis procentus pelno nuo didelio renginio ar koncerto ir tai būna pakankamai dideli pinigai“, – dėstė renginių organizatorius.
Kaip dar vieną rimtą priežastį R.Knabikas įvardino ir arenų lankomumą.
„Kauno „Žalgirio“ arenos lankomumas yra daug didesnis nei Vilniaus arenų. Tarkime, tas pats artistas koncertuoja ir Vilniuje, ir Kaune, tačiau pastarajame žmonių į renginius ateina daug daugiau. Pavyzdžiui, kalbant apie Donato Montvydo pasirodymus, Kaune publikos susirinko gerokai daugiau nei sostinės „Siemens“ arenoje.
Taip pat organizuojant pasirodymą „Žalgirio“ arenoje mūsų kaštai yra daug mažesni, jau nekalbant apie pačių patalpų dydį ir kitus privalumus“, – sakė R.Knabikas.
Nulemia geresnės sąlygos
Pasak renginių organizavimu užsiimančios įmonės „Bravo events“ atstovės spaudai Godos Deksnytės, tai, kad daugiau renginių vyksta „Žalgirio“ arenoje, lemia patalpų dydis bei pačios arenos buvimo vieta.
„Kai renkamės sales ir arenas, mes dažnai apgalvojame daugelį dalykų. Pavyzdžiui, kuriame mieste yra daugiau vieno ar kito atlikėjo fanų, taip pat, pavyzdžiui Kauno „Žalgirio“ arena yra tiesiog lengviau pasiekiama visai Lietuvai, nes iki Kauno arčiau važiuoti. Tai lyg ir Lietuvos centras.
Patalpų dydis taip pat turi įtakos pasirinkimui ir dažnai tampa svarbia priežastimi“, – pagrindines priežastis įvardino dažniausiai užsieniečių grupėms ir atlikėjams renginius organizuojanti G.Deksnytė.
Gera akustika
Štai „Žalgirio“ arenos direktorė Asta Ivanauskienė pabrėžė, kad tokiam atlikėjų, besirenkančių savo koncerto vietą apsisprendimui, jos manymu, daugiausiai įtakos turi gera salės akustika.
„Daugelis žmonių jau yra susipažinę su „Žalgirio“ arena, joje vykstančiais renginiais ir atsirenka sau tinkamus.
Sulaukiame daug gerų atsiliepimų iš „Žalgirio“ arenoje koncertuojančių atlikėjų, kurie būna sužavėti tiek atmosfera, tiek visa renginių organizacija. Jie taip pat pažymi, kad „Žalgirio“ arena išsiskiria ypač gera akustika“, – sakė A.Ivanauskienė.
Didelė konkurencija
Vilniaus „Siemens“ arenos generalinis direktorius Juras Vėželis nuo platesnių komentarų susilaikė, tačiau patikino, kad tokia tarpusavio konkurencija tik užtikrina geresnes sąlygas renginių lankytojams.
„Lietuvoje pramogų rinka nuolat auga. Ne tik didžiuosiuose šalies miestuose, bet ir mažesniuose miesteliuose daugėja pramoginių renginių, plečiasi jų įvairovė. Kaip ir bet kurioje verslo šakoje, ši konkurencija verčia visus pasitempti, teikti geresnes paslaugas lankytojams, užtikrinti, kad iš renginio jie išeitų su pačiais geriausiais įspūdžiais“, – apie konkuravimą su „Žalgirio“ arena aptakiai kalbėjo J. Vėželis.
Renginių organizavimas – lyg loterija
Renginių organizavimo verslas pasak R.Knabiko veikia taip, kad kiekvienas artistas planuojantis renginį turi pasisamdyti renginių organizavimo įmonę, kuri artistui už jo koncertą paprasčiausiai sumoka sutartą pinigų sumą.
Tada visi renginio organizavimo rūpesčiai ir atsakomybė, o kartu, žinoma, ir pelnas, jau keliauja į renginio organizatoriaus rankas.
„Jei mes žinome, kad galėsime Lietuvoje parduoti tiek ar tiek bilietų, mes atsižvelgiant į tai ir siūlome artistui atitinkamą jo renginio kainą. Tačiau niekada nežinosi, gal kita renginius organizuojanti įmonė manys galinti parduoti daugiau bilietų ir todėl artistui pasiūlys dvigubai daugiau pinigų“, – renginių organizavimo verslo užkulisius aiškino direktorius.
Anot jo, vieta, kurioje vyks renginys taip pat dažniausiai priklauso tik nuo organizuojančios įmonės.
„Tai, kad pats atlikėjas iš užsienio rinktųsi kurioje vietoje vyks jo koncertas – tikra retenybė. Tokius klausimus sprendžia renginių organizatoriai, nes artistui tikrai nesvarbu, renginį daryti Panevėžio arenoje ar Šiaulių, viskas priklauso nuo salių ir arenų nuomos kainų“, – tikino direktorius.
R.Knabikas renginių organizavimo verslą net prilygino loterijai.
„Tai – tikras kazino. Jei patikėjai artistu, tai ir rizikuoji, o, pavyzdžiui, žiūrovai gal manys, kad vienas ar kitas artistas jau nebeįdomus, nebemodernus ir viskas – jie neateis, o mums niekas neatsipirks“, – sakė renginių organizatorius.
Skiriasi ir kainos
Kalbant apie „Žalgirio“ ir „Siemens“ arenų kainas, pasak R.Knabiko, jos ženkliai skiriasi.
„Daug komentuoti negaliu, tačiau kainos tikrai ne Vilniaus naudai, todėl tai ir turi didžiausią įtaką, nes nepalankus nei lankomumas, nei kaina.
Tiksliai kainų lyginti mes ir negalėtume, nes Kaune renkamės kitą bilietų platintoją, tad jau susitaupo, o ir šiaip čia yra daug niuansų. Kaip vienas iš pavyzdžių, kad Kaune žmonės labai mėgsta išsipirkti vietas ložėse: kartais jose sėdi net 600 -700 žmonių, o mums tai yra naudinga“, – sakė renginių organizatorius.
Aukso metai?
Pasak renginių organizatorės G.Deksnytės, renginių šiemet organizuojama kaip niekada daug.
„Renginių šiuo metu turime labai daug ir įvairiausių. Susidomėjimas šiemet tikrai nekrenta, sakyčiau, net auga ir žmonės labai viskuo domisi. Jei lygintume su praėjusiais metais tiek spektaklių, tiek koncertų, vaidinimų šiemet organizuojame daug daugiau“, – apie šių metų šventinius renginius kalbėjo G.Deksnytė.
Panašios nuomonės buvo ir A.Ivanauskienė, kuri teigė šiemet pastebėjusi naują tendenciją.
„Renginių skaičius „Žalgirio“ arenoje auga ir lyginant su praėjusiais metais yra padidėjęs. Žiūrint bendrai, galime matyti tendenciją, kad visoje Lietuvoje įvairaus žanro renginių pasiūla didėja. Ypač populiarūs tampa lietuvių atlikėjų koncertai. O bilietų kainos, lyginant su praėjusias metais, išliko panašios, tačiau bilietų yra nuperkama šiek tiek daugiau“, – sakė A.Ivanauskienė.
Dovanoja bilietus
Pasak „Žalgirio“ arenos direktorės, šis gruodis išsiskiria sulaukiantis išskirtinio publikos susidomėjimo.
„Nors šventiniu laikotarpiu arenos užimtumas yra itin intensyvus ir renginiai vyksta beveik kiekvieną dieną, jų visų populiarumas yra didelis – arena sulaukia daugybės lankytojų iš visos Lietuvos. Bilietų dovanojimas savo kolegoms, draugams ar artimiesiems – svarbi šventinio laikotarpio dalis. Gruodį žmonės apskritai yra linkę daugiau laiko skirti šeimai, draugams, pramogoms“, – kalbėjo A.Ivanauskienė.
Tai, kad šiemet renginių kaip niekada daug, patikino ir J. Vėželis.
„Šiemet šventiniu laikotarpiu „Siemens“ arenoje vyks daugiau renginių, atitinkamai bus ir daugiau žiūrovų“, – sakė J.Vėželis.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.