Planuojama, kad 2016 metais paslaugų pardavimo pajamos viršys 1 mln. eurų. Pasak Vytenio Ziberko, „Viena sąskaita“ direktoriaus, nors konkurentai iš valstybinio sektoriaus bandė sukurti panašią paslaugą, tačiau tai neturėjo jokios įtakos įmonės pajamų ir paslaugos vartotojų augimui.
„Šiuo metu konkurentų sukurtas produktas tiesiog atkartoja bankų funkcionalumą, kur pagal ruošinius galima atlikti mokėjimus vienu pavedimu. Tačiau vis tiek reikia susirinkti atskiras sąskaitas. O mūsų sistemoje visa informacija yra vienoje vietoje – visų vartotojo sąskaitų archyvai, energijos suvartojimo statistika, konsultacijos apie sąskaitas“, – sako V. Ziberkas.
Labiausiai auga Vilniuje
„Vienos sąskaitos“ paslaugų teikėjų skaičius nuolat auga. Vien tik šiemet prie įmonės prisijungė 232, o iš viso yra net 1 411 paslaugų teikėjų. Klientai gali atsiskaityti su Valstybine mokesčių inspekcija, komunalinių paslaugų teikėjais, telekomunikacijų, draudimo, lizingo, apsaugos ir kitų sričių bendrovėmis. Šiemet prie įmonės sistemos daugiausia prisijungė daugiabučių namų bendrijų, vaikų darželių, sporto mokyklų.
Be 5 didžiųjų Lietuvos miestų, prie „Viena sąskaita“ sistemos yra prisijungę 13 regionų centrų: Anykščių, Druskininkų, Gargždų, Jonavos, Kelmės, Molėtų, Neringos, Palangos, Rokiškio, Telšių, Trakų, Ukmergės, Vilkaviškio vietiniai paslaugų teikėjai.
Pasak V. Ziberko, iš tiesų paslauga gali naudotis gyventojai visoje Lietuvoje, tačiau kai kurių mažesnių miestų komunalinių paslaugų teikėjai nenoriai priima technologines naujoves, todėl kai kurių vietovių gyventojai negauna tokios kokybės inovatyvių paslaugų, kokias turi didmiesčiai.
„Vartotojų skaičius pamažu auga visoje Lietuvoje. Daugiausiai vartotojų per aštuonerius metus prisijungė Kaune ir Klaipėdoje. Tačiau šiuos miestus sparčiai vejasi Vilnius, kuriame pastaraisiais mėnesiais fiksuojame didžiausią augimą“, – sako V. Ziberkas.
Planuojama palengvinti registraciją
Kitais metais „Vienos sąskaitos“ komanda ypatingą dėmesį skirs naujų vartotojų registracijos procesui palengvinti.
„Nors šiuo metu registraciją galima atlikti per 5–10 minučių ir tam tereikia po ranka turėti savo mokėjimo kodus, tačiau pastebime, kad daliai vartotojų šis procesas vis dar atrodo sunkus. Siekiame jį palengvinti. Naujam klientui pakaks tik identifikuotis per bankinę sistemą, o tolesnę informaciją apie jo kodus iš paslaugų teikėjų surinks jau mūsų sistema“, – apie būsimas naujoves pasakoja V. Ziberkas.
Planuojama, jog artimiausiu metu vartotojams bus pristatyta galimybė suapvalinti savo mokėtiną sumą iki sveikos eurų dalies, likutį paaukojant įvairiems labdaros projektams.
Šiais metais „Viena sąskaita“ jau atnaujino mobiliąją programėlę, suvartojimo ir išlaidų statistikos skiltį bei SEB, „Swedbank“ ir „Nordea“ bankų klientams pasiūlė galimybę atlikti apmokėjimą greičiau.