Krintant maisto kainoms, „Nestle“ sumažino augimo prognozę

2016 m. spalio 20 d. 12:09

Šveicarijos maisto gamybos milžinė

Daugiau nuotraukų (1)
Bendrovė, gaminanti tokius produktus kaip „Nespresso“ ir „KitKat“, kaltina „dabartinę švelnią aplinką“, dėl kurios, anot jos, krinta maisto produktų kainos. „Nestle“ devynių mėnesių pardavimai siekė 65,51 mlrd. Šveicarijos frankų (66,19 mlrd. JAV dolerių) ir buvo didesni nei pernai, kai sudarė 64,86 mlrd. Šveicarijos frankų. Vykstant aršiai prekybos centrų konkurencijai, bendrovei sunkiai sekėsi kelti kainas.
Pagrindinė konkurentė „Unilever“ pakėlė kainas valstybėse, kuriose valiuta susilpnėjo, pavyzdžiui, Didžiojoje Britanijoje, nes į tokias valstybes importuojamos prekės kainuoja daugiau. Svaro vertė po „Brexit“ balsavimo nukrito 16 proc., lyginant su euru.
Tačiau „Nestle“ orientuojasi ne į kainų kėlimą, o į pardavimų didinimą.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.