Bendrovė, gaminanti tokius produktus kaip „Nespresso“ ir
„KitKat“, kaltina „dabartinę švelnią aplinką“, dėl kurios, anot
jos, krinta maisto produktų kainos. „Nestle“ devynių mėnesių
pardavimai siekė 65,51 mlrd. Šveicarijos frankų (66,19 mlrd. JAV
dolerių) ir buvo didesni nei pernai, kai sudarė 64,86 mlrd.
Šveicarijos frankų. Vykstant aršiai prekybos centrų konkurencijai,
bendrovei sunkiai sekėsi kelti kainas.
Pagrindinė konkurentė „Unilever“ pakėlė kainas valstybėse,
kuriose valiuta susilpnėjo, pavyzdžiui, Didžiojoje Britanijoje, nes
į tokias valstybes importuojamos prekės kainuoja daugiau. Svaro
vertė po „Brexit“ balsavimo nukrito 16 proc., lyginant su euru.
Tačiau „Nestle“ orientuojasi ne į kainų kėlimą, o į pardavimų
didinimą.