Kibernetinė ataka prieš „Jysk“: yra rizikos, kad nutekėjo klientų duomenys

2016 m. spalio 14 d. 15:54
Buities prekių tinklo „Jysk“ atstovai kreipėsi į pirkėjus, prašydami blokuoti kreditines korteles. Pasak „Jysk“ rinkodaros direktorės Baltijos šalims ir Baltarusijai Anželikos Zorinos, tai daroma dėl prevencijos, siekiant išvengti galimų nuostolių.
Daugiau nuotraukų (2)
„Jysk“ atstovė neslėpė, kad bendrovė patyrė kibernetinę ataką, tačiau patikino, kad ją pavyko sustabdyti.
„Programišius jau pavyko identifikuoti. Buvo surengta kibernetinė ataka, kuri palietė apie 100 internetinių parduotuvių pasaulyje, tarp kurių buvo ir platforma „Magento“, su kuria dirba „Jysk“ tinklas,“ – lrytas.lt informavo A.Zorina.
„Dėl kibernetinio saugumo spragos nukentėjo pirkėjai daugelyje šalių. Lietuvoje tokių yra apie keturios dešimtys. Tačiau mes dar neturime žinių, ar nenutekėjo mūsų klientų duomenys, todėl nenorime rizikuoti ir prašome savo klientų, kad jie blokuotų kreditines korteles. „Jysk“ labai svarbi gera reputacija. Norime patikinti, kad bendrovė yra pasirengusi kompensuoti bet kokias išlaidas, kurias gali patirti mūsų pirkėjai“, – sakė „Jysk“ atstovė.
Iš viso Baltijos šalyse galėjo nukentėti 480 klientų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.