Tris dienas truksianti paroda sutraukė per 220 lietuviškos produkcijos
gamintojų.
Parodos lankytojams tai taip pat unikali galimybė vienoje vietoje
surasti Lietuvoje gaminamus įvairius gaminius – nuo maisto iki
lengvosios ir statybinės pramonės bei baldų.
Šiais metais renginyje ypatinga naujovė – pirmą kartą kartu su paroda
„Rinkis prekę lietuvišką“ pristato naują ekspoziciją „Mados pasažas“.
Atskiroje zonoje susirinko gausus būrys lietuvių dizainerių.
Arenos erdvėse veikia atskiras Žemės ūkio ministerijos stendas, kuriame
galima paragauti ekologiškuose ūkiuose išaugintos produkcijos. Šį
stendą kartu su ministerija pristato verslininkai Gediminas ir Jurgita
Juodeikai.
Šįmet parodoje išskiriamos dvi Lietuvos gamintojams itin aktualios
temos – internetinė rinkodara ir naujos galimybės užsienio rinkose.
Pirmąją parodos dieną seminarų erdvėje vyksta internetinės rinkodaros
konferencija „Lietuviškų prekės ženklų kūrimas ir komunikacija“ bei
specialus seminaras apie plėtrą užsienio rinkose, kurį veda lektoriai iš
Prancūzijos.
Antrąją parodos dieną parodos dalyviai turės galimybę išvysti
Nacionalinės šefų rinktinės paskutinį viešą pasirengimo etapą prieš
pasaulio kulinarijos olimpiadą „IKA Culinary Olimpics“.
Parodos metu dešimt profesionalių Lietuvos virtuvės šefų gamins tris
patiekalus, kuriuos turės pristatyti ir olimpiados metu.
Savo sugebėjimus įrodę pasaulio kulinarijos čempionate „Culinary World
Cup 2014“ lietuviai iškovojo ne tik sidabro bei bronzos medalius, bet
ir kelialapį į olimpiadą. Įvertinti Nacionalinės šefų rinktinės
pasirengimą olimpiadai parodos dalyviai ir lankytojai galės specialios
vakarienės metu.
Parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ pirmą kartą Lietuvos rinkai
pristatomas naujas prekinis ženklas „Labu“ ir šiuo vardu pavadinti iš
vaisių tyrės gaminami natūralūs skanėstai.
Mažosios bendrijos „Labu“ tikslas – bendradarbiaujant su Lietuvos
mokslininkais kurti inovatyvius maisto produktus, kurie būtų pagaminti
iš Lietuvoje užaugintų uogų, vaisių ir daržovių, būtų natūralūs ir
pasižymėtų didele maistine verte.
Viešoji įstaiga „Biokosmetikos akademija“ parodoje pristato naują
natūralios lietuviškos kosmetikos prekės ženklą „Biocos“.
Tai patobulintos receptūros rankų darbo kosmetika su
hialurono rūgštimi, jūros dumbliais, kolagenu,
augaliniu šilku, vitaminais, beta gliukanai. Parodos metu
lankytojai susipažins su naujais veido kremais – stangrinamuoju ir
vyriška kosmetikos linija.
Metus gyvuojantis lietuviškas prekės ženklas „Rudnė“, atstovaujantis
Nordic-Balt stilių, parodos metu pristato rudens/žiemos 2016/2017
kolekcijos rūbų asortimentą. Moteriški viršutiniai drabužiai pagaminti
iš medvilnės, vilnos bei kitų kokybiškų medžiagų.
Su nauju prekės ženklu „Spicebags“ parodos lankytojus supažindina
nedidelė šeimos verslo įmonė „Sominta“, įkurta 1996 metais ir savo
veiklą pradėjusi nuo dirbtinės odos rankinių gamybos. Per veiklos metus
įmonė įgijo patirties, verslo partnerių pasitikėjimą.
Paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ yra viena lankomiausių parodų Kaune.
Pernai ją aplankė rekordinis lankytojų skaičius nuo organizavimo
pradžios, per tris dienas paroda sulaukė 31,5 tūkst. lankytojų.
Šįmet tikimasi sulaukti dar daugiau žmonių.
˙