Pasak jų, įmonė taps “Auga Group“.
“Mūsų įmonė plečiasi, keliaujame į naujas rinkas.
Tad buvo daug diskusijų. Nebuvo paprasta apsispręsti, koks turėtų būti naujas įmonės pavadinimas, buvo ir kitų dalykų. Tikimės, kad mums pavyks tapti pačia didžiausia Europoje ekologiško ūkio bendrove“, – sakė „Agrowill Group“ valdybos pirmininkas Kęstutis Juščius.
Veiklą plečiant užsienio rinkose būtinas ir naujas prekės ženklas, kuris, pasak K. Juščiaus, taps ir žmonių pasitikėjimo ženklu.
„Mes galime reprezentuoti Lietuvą pasaulyje pasitelkę lietuvišką prekės ženklą, galime parodyti Europai, kas esame. Tikimės, kad ateityje mūsų ekologinė produkcija užsienyje taps patraukli. Į naujas rinkas eisime su kuo lietuviškiausiu pavadinimu - „Auga“.
Tai, ką užauginame, atnešame vartotojui “nuo lauko iki stalo“. Tad šis prekės ženklas įkūnys pasitikėjimą. O pasitikėjimas įmone mums yra vienas svarbiausių dalykų“, -- kalbėjo K.Juščius.
Paklausa dar nedidelė
„Kodėl žmonės nevartoja ekologiškų produktų?
Viena priežasčių - tokie produktai yra gana brangūs, nes didelė jų savikaina.
Kita priežastis - žmonės nepasitiki ekologiško ūkio produktų gamintojais, netiki, kad tuose produktuose tikrai nėra jokios cheminės taršos“, – teigė K.Juščius.
Situacija turėtų keistis
Užsienio rinkose ekologiškų produktų paklausa auga jau gerą dešimtmetį. Pirkėjų lūkesčiai švariam maistui didėja ir Lietuvoje.
Bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikta reprezentatyvi apklausa parodė, kad 76 proc. gyventojų ekologiškos produkcijos vartojimą sieja su gyvenimo kokybe ir sveikata. Taip pat panašiai tiek, 74 proc., Lietuvos gyventojų palaikytų idėją uždrausti bet kokių cheminių trąšų naudojimą žemės ūkyje.
Pati ekologiško verslo idėja kilo prieš trejus metus.
„Prieš trejus metus kilo idėja tapti ekologinio maisto kūrėjais. Tai vadinu kūryba, nes mūsų tikslas – naudingi sveikatai maisto produktai, kurie galėtų būti visiems pasiekiami. Galiu patikinti, kad ekologiškų produktų vartojimas per tuos kelerius metus padvigubėjo“ , – sakė K.Juščius.
Ekologiškus ūkius vienijanti įmonė, pasitelkdama naująjį prekės ženklą, pardavinės ekologiškas daržoves: burokėlius, pievagrybius, morkas bei bulves. Spalį šie „Auga“ produktai pasieks prekybos centrus.
Plės asortimentą
Kitais metais asortimentą papildys pieno, grūdų, paukštienos produkcija.
Visi „Auga“ produktai žymimi Lietuvos ir Europos Sąjungos ekologiško ūkininkavimo sertifikato ženklais. Tai reiškia, kad auginant ir gaminant “Auga“ produkciją buvo daromas minimalus poveikis aplinkai, nenaudojama sintetinių trąšų, rūpinamasi dirvožemiu, siekiama maksimaliai išnaudoti šalutinius auginimo ir gamybos produktus, gamyboje nebuvo naudojama GMO ir pridėtinių sintetinių maisto priedų.
Estetiškos pakuotės
Įmonių grupė priėmusi esminį ir nekeičiamą sprendimą užsiimti ekologišku ir aplinką tausojančiu ūkininkavimu bei maisto produktų gamybos verslu, ypatingą dėmesį skyrė ir produkcijos pakuotėms.
„Auga“ konservuotos produkcijos pakuotės yra inovatyvios, pagamintos pagal specialią technologiją. Nuo jos pagaminimo iki panaudojimo į atmosferą išmetama gerokai mažiau CO2, nei gaminant tokio paties tūrio stiklainį.
„Augindami ekologišką maistą, ieškome geriausių ir efektyviausių sprendimų, kuriame ir pritaikome novatoriškas technologijas, bendradarbiaujame su išradėjais ir inžinieriais. Siekiame sukurti naujas ekologinio ūkininkavimo technologijas, kad galėtume pristatyti jas kolegoms ūkininkams Lietuvoje ir pasaulyje“, – sakė K. Juščius.