„Šiemet įgyvendiname rekordinę tinklo plėtrą visoje Lietuvoje ir tęsdami planus atidarome dar vieną „Maxima“ parduotuvę. Nors naujoji tinklo parduotuvė Vilkaviškyje yra mažiausio mūsų prekybos centrų formato, tai šiuolaikiška modernaus pirkėjo poreikiams pritaikyta parduotuvė.
Joje lankytojai visada ras populiariausių kokybiškų prekių asortimentą už gerą kainą, galės greitai ir patogiai apsipirkti, bet kuriuo dienos metu“, – sakė bendrovės „Maxima LT“ generalinis direktorius Žydrūnas Valkeris.
Bendras naujos parduotuvės plotas siekia beveik 1000 kv. m, iš kurių 600 kv. m užima prekybai skirtas plotas. Pirkėjų ir darbuotojų patogumui joje įrengta moderni prekybinė įranga, įrengtos gausios šviežio maisto produktų vitrinos, leisiančios dar patogiau ir greičiau apsipirkti. Naujoje parduotuvėje sukurtos 37 darbo vietos.
Šiais metais bendrovė „Maxima LT“ jau atidarė 4 naujas ir 5 atnaujintas parduotuves, į kurias investavo 4,8 mln. eurų., o iki metų pabaigos bendros investicijos į 2016 m. tinklo plėtros planus planuojama sieks 34 mln. eurų.
Šiuo metu Lietuvoje veikia 236 „Maxima“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 16 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų.
Lietuvos vartotojų nuomone, geriausias kokybės pavyzdys ir simbolis vertinant Lietuvos rinkoje siūlomus produktus bei paslaugas – prekybos tinklas „Maxima“. Tai parodė šiemet nepriklausomos Šveicarijos tyrimų bendrovės „International Certification Association“ (ICERTIAS) atliktas rinkos tyrimas „QUDAL – QUality meDAL“.